اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

جوابیه ای برای اشک آتش

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

اشاره: من هم اگر قضیه عاشورای بابل را ول کنم قضیه عاشورای بابل مرا رها نمی کند! پس از درج یادداشتی از برادر آزاده ام حسین آقای منصف درخصوص حواشی واقعه عاشورای بابل، تماس های شبانه روزی! بی شماری در اعتراض به فحوای این یادداشت با اینجانب گرفته شد. جمعی از دوستان نیز جوابیه ای برای وبلاگ ارسال کرده اند که در زیر خواهید خواند. چتد کلمه را به جهت تبعات حقوقی آن حذف کرده و جایش از نقطه چین استفاده کردم. از دوستان و برادران عزیز انقلابی ام عاجزانه خواهشمندم که فراموش نکنند این اختلاف نظر یک تفاوت سلیقه درون گفتمانی است و قطعاً هیچ بهانه ای برای عمق بخشیدن به اختلافات سلیقه ای در خانواده انقلاب نزد خدای متعال پذیرفتنی نخواهد بود:

خدمت جناب آقای منصف
سلام علیکم
متن متذکرانه!شما در وبلاگ اشک آتش را مطالعه نمودم و البته بسیار متعجب شدم.
با وجود عزت و احترامی که برای شما و سوابق و موقعیت فعلی ارزشمندتان قائل هستم نکاتی چند را برادرانه به خدمتتان عرض میکنم.باشد که برخی سوتفاهم ها برطرف شود.

جناب آقای منصف،منصف باشید!
شما از برهم زدن پخش زنده تلویزیونی صحبت کرده اید! برای خواننده تصور آن پدید می آید که جماعت عزادار وارد لوکیشن فیلمی سینمایی شده اند و نه صحن عزای اباعبدلله(ع).مسخرگی در اصل متن و مطلب است. این میتینگ عزا شما را یاد دسته "موسیو یزید مستر حسین را کشته !" نمی اندازد؟! آنجا که جماعت روشنفکر مآب کوته فکر ظاهر پرست به جان میراث عاشورایی شیعه افتاده اند؟
این کار ناشیانه و البته منفعت طلبانه عده ای معلوم الحال و تازه به دوران رسیده و ... و ... از بیت المال با عنوان کم عمق والبته گرانتر از باطن "هیات رزمندگان اسلام" که مانع و سد راه جماعت عزادار شهرستان شده اند با چه توجیه عقلی،شرعی،عرفی و منطقی جور در می آید که حالا از جماعت متعصب و نه عصبانی عزادار توجیه و دلیل می خواهید.
عضو محترم شورای شهر!
بهتر نیست شما دیگر دست به شعائر دین نبرید؟ کارهای زمین مانده شورای شهر آنقدر هست که فرصت اظهار نظر و تفسیر و تعدیل احکام شاخص و معیار مقام معظم رهبری را از شما بگیرد.البته تمثیل مورد اشاره شما و نزدیک دانستن به سر و صورت و سینه زدن و عمل بدیع قمه زنی خود نشان دهنده کم بودن سطح آگاهی مذهبی و شرعی شماست.لذا صمیمانه از شما تقاضا دارم نظر مراجع معظم تقلید بویژه مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری و خصوصا لطمه و سینه زنی را مطالعه بفرمایید.

برادر آزاده!
شما هم دین دارید و هم آزاده پس دیگر نیاز به یادآوری کلام مظلومانه حضرت سیدالشهدا در روز عاشورا نیست! هیچ کدام از جماعت چند صد نفره عزادار دسته مذکور نه در کلام و نه در دل نگران و مکدر خاطر از نامگذاری نمایشی تجمع عزاداران به نام هیات جعلی رزمندگان اسلام! نبوده و نیستند پس خواهشا خلط مبحث نکنید.در شهرستان بابل جز عده معدودی از مسئولین واخورده و معلوم الحال کسی تره ای برای این حضرات خورد نمیکند. نیاز نیست در این وجیزه نبش قبر کنیم ...
جناب رزمنده فرهنگی!
دیدار امام جمعه و دوستان! تنها جهت رفع سوتفاهم و مشخص شدن موضع امام جمعه محترم شهرستان بود و الا مواضع دوستان همان بود که در روز عاشورا توسط آقای یعقوبی بیان شد : حمایت از امام جمعه شهرستان و برخورد و بایکوت نمودن عوامل آن نمایش مضحک و احمقانه
از عکس یادگاری و نمایش وحدت صحبت کردید! باید عرض کنم که لفظ عکس یادگاری شایسته خاطرات و سوابق مبارزاتی !!! اعضا و عوامل هیات رزمندگان است و بس! آن تصویر تنها سندی بود برای حسودان و عنودان تا بدانند "در بزم عشاق جایی برای کفتارها نیست"

امیدوارم این وجیزه را سندی بر مظلومیت خود و جایگاه انتقاد و نقد ندانید و طبق روال همیشگی تان در بوق و کرنا نکنید...
منتظر عذرخواهی رسمی شما هستیم.
جمعی از هیاتی های شهرستان.
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">