اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

رئیس دستگاه قضا بخواند:

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۹ ب.ظ


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای اعلام کرد: برگزاری دادگاه احمدی‌نژاد با این سرعت و عجله زیاد را غیرضروری و به دور از درایت و تدبیر می‌دانیم، چرا که هر عقل حکیم و نفس سلیمی ضرورت رسیدگی به فسادهای اقتصادی، سیاسی و فتنه انگیزاننده را به مراتب مهم تر و دارای اولویت و شتاب بیشتری قلمداد می کند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

" در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران با سخنگوی قوه قضائیه بود که به طور رسمی خبربرگزاری دادگاه رئیس جمهور سابق کشورمان آقای دکتر احمدی نژاد منتشر گردید. انتشار این خبر واکنش های گوناگونی در محافل داخلی کشور و واکنش های بعضا همراه با شیطنت و خوشحالی  در رسانه های خارجی به همراه داشت.

جدای از هر گونه پیش قضاوتی باید بیان داشت،جنبش اصیل و انقلابی دانشجویی معتقد است نفس برگزاری این چنین دادگاه‌هایی برای مسئولین رده بالای کشور بلامانع است و حتی خود نشان از آن است که مطابق نص صریح قانون اساسی مسئولین کشور نیز همچون سایر ملت در پیشگاه قانون پاسخگو و برابر هستند. اما در کنار تمامی این موارد، نگرانی‌هایی پیرامون برگزاری دادگاه رئیس جمهور سابق کشورمان وجود دارد که جنبش اصیل دانشجویی بر طبق تاکیدات مکرر رهبری بزرگوار انقلاب، مبنی بر مطالبه گری از سایر قوای سه گانه، موظف به پیگیری و پاسخ خواهی از قوه قضائیه پیرامون این چنین نگرانی‌هاییست.

متاسفانه در طی سال‌های گذشته به خصوص پس از فتنه آمریکایی، اسراییلی 88 در مقاطع گوناگون شاهد بوده ایم،قوه قضائیه آنچنان که باید و شاید نتوانسته است مطالبات انقلابی و به حق متن ملت را پاسخگو باشد و در مواردی بی توجهی و احیانا تاخیرات پیاپی و ملال آور در محاکمه متهمین، کام  امت حزب الله و دانشجویان انقلابی را تلخ نموده است.

به راستی لازم است از مسئولین قوه قضائیه سوال گردد که آیا در تمامی شکایات و دادگاه‌های دیگر این شتاب و سرعت برای برگزاری دادگاه وجود دارد یا آنکه نوع مسئولیت متهمین، گرایشات سیاسی آنان، آقازادگی و بزرگزادگی، وابستگی های خانوادگی و این گونه موارد تبعیضی در تاخیر یا عدم تاخیر برگزاری دادگاه متهمین تاثیرگذار بوده است؟!

هر چند ما همواره به دستگاه قضایی کشورمان دارای حسن ظن بوده ایم و  ان‌شالله خواهیم بود،اما به راستی به کدام دلیل  می‌توان برگزاری دادگاه رئیس جمهور سابق کشورمان را ارجح و مهم‌تر از برگزاری دادگاه بسیاری از متهمین اقتصادی، سیاسی و فتنه گر دانست؟

به راستی تا کی باید خواسته های به حق و به جای مردم بصیر کشورمان در حماسه نه دی پیرامون برگزاری دادگاه و محاکمه قاطعانه سران خاین فتنه 88 نادیده انگاشته گردد؟

با چه توجیهی می توان اقدامات فتنه انگیزانه و علیه امنیت ملی شخص محمد خاتمی در سال  88را نادیده انگاشت و درخواست و مطالبه ای برای برگزاری دادگاهی به منظور رسیدگی به اتهامات آشکار وی نکرد و در مقابل بدون نگرانی و با ساده انگاری برگزاری دادگاه محمود احمدی نژاد را به نظاره نشست و سکوت نمود؟؟

آیا دادستان کل کشور فراموش نموده اند که در دوران فرار آقازاده فراری مهدی هاشمی رفسنجانی به لندن و قبل از بازگشت او، چه قول و وعده هایی پیرامون دستگیری و محاکمه این متهم گستاخ اقتصادی،امنیتی توسط قوه قضائیه به مردم داده می‌شد اما پس از بازگشت او متاسفانه شاهد بوده ایم هیچ کدام از آن وعده های دور و دراز در عمل به وقوع نپیوسته است!!!

ما فرزندان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای ضمن تشکر از تمامی خدمات ارزشمندی که  دستگاه محترم قضایی در طی این سالها اعمال نموده است آشکارا بیان می کنیم که علی رغم استقبال ما از هر گونه تصمیم قضایی که در آن نشانی از عدالت عمومی یافت گردد و برابری ملت و مسئولین در مقابل قوانین کشور را به اثبات رساند، اما با وجود پروند های باز و بسیار مهمی که برخی از آنها اشاره گردید و متاسفانه اقدام جدی در راستای برگزاری دادگاه‌‌های آن صورت نپذیرفته است، برگزاری چنین دادگاهی با این سرعت و عجله زیاد را غیرضروری و به دور از درایت و تدبیر می دانیم، چرا که هر عقل حکیم و نفس سلیمی ضرورت رسیدگی به فسادهای اقتصادی، سیاسی  و فتنه انگیزاننده را به مراتب مهم تر و دارای اولویت و شتاب بیشتری قلمداد می کند."

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">