اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آیا جای ما با آمریکا عوض شده است؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

کارتر در حل مسئله یا به عبارتی بحران گروگانگیری نمایندگانش در ایران باز مانده بود. او نامه ای محرمانه به امام نوشت تا راه حلی برای خروج از این بن بست پیدا کند. امام گفت ما چیزی را از مردم خود مخفی نمی کنیم. بعد دستور داد نامه کارتر را به طور کامل منتشر کنند. این واقعه یک شکست سنگین سیاسی برای کارتر و حزب متبوعش بود و باعث شد نتواند در دور بعدی انتخابات ایالات متحده پیروز شود.

حالا زمانه عوض شده است. رسانه ها مدعی می شوند رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور ایران مکاتبه ای داشته است. دولت به شدت این موضوع را تکذیب می کند. اندکی بعد اوباما مصاحبه می کند و خبر نامه نگاری دو جانبه اش را فاش می سازد. دولت ایران چاره ای جز تأیید ندارد. البته توضیح می دهد که فقط پیام تبریکی بود و مختصر پاسخی. اندکی بعد فاش می شود غیر از تبریک، حرف های دیگری هم رد و بدل شده است. دوباره دولت ایران به تقلا می افتد و توضیح می دهد: غیر از تبریک یک لبخند و چند تا چشمک هم چاشنی کار بوده و...!

روز گذشته وزیر خارجه ما اعلام کرد دیدار کوتاهی با همتای آمریکای خود داشته است.... با این وصف ته آن چه در بیاید، خدا به خیر کند!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">