اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تکذیب خبر ضرب و شتم استاد حوزه

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ


در یکی دو روز اخیر اغلب سایت های فارسی زبان داخل و خارج کشور خبری را بر خروجی های خود قرار دادند که حکایت از ضرب و شتم عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و استاد اخلاق حوزه علمیه دارد. این استاد بزرگوار کسی نیست جز آیت الله توکل، همشهری عزیزما و استاد اخلاق و خارج فقه حوزه علمیه قم.

دیروز عصر وقتی از این ماجرا مطلع شدم نخستین نکته ای که ذهنم را به خود مشغول کرد توانایی و امادگی جسمی آیت الله توکل بود که خبر ضرب و شتم وی را مورد تردید قرار می دادالبته بنابر شناختی که از ایشان دارم آیت الله توکل در هر شرایطی بی اعتنا به موقعیت اجتماعی خود یا طرف مقابلش نسبت به ادای فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر اقدام می کند..

این نکته نیز گفتنی است که ایشان هیچ گاه عضو مجلس خبرگان رهبری نبوده است و وقوع حادثه نیز مربوط به دهم شوال یعنی بیست روز پیش می باشد.

اما شرح ماوقع بنابر اظهارات آیت الله سید رحیم توکل و به نقل از شاهدان عینی از این قرار است:

داماد یکی از همسایگان حاج آقا در شهرستان بابل که پیش از این همسرش به خاطر عدم پایبندی به حجاب شرعی توسط آیت الله توکل نهی از منکر شده بود، چندباری اقدام به پارک اتوموبیل خود مقابل در ورودی خانه ایشان نمود. پسر حاج آقا توکل به وی تذکر داد که منجر به درگیری لفظی بین طرفین گردید.

یک روز فرد مذکور با اجیر کردن چند نفر از اوباش شهرستان آمل به قصد برخورد فیزیکی با پسر حاج آقا (عبدالهادی) به در خانه ایشان مراجعه کرده و در نبود وی با دامادشان گلاویز می شوند. حاج آقا برای وساطت به میان آنها می رود که در این اثنا تعادلش را از دست داده و به زمین می افتد. با ورود مردم و نیروی انتظامی، غائله به سرعت پایان می یابد.

حاج آقا با توجه به حق همسایگی و عذرخواهی فرد خاطی و خانواده اش، از شکایت خود علیه وی دست برمی دارد؛ اما با توجه به ورود اوباش اجیر شده به ماجرا، نیروی انتظامی درصدد برخورد با عوامل اجیر شده برآمده است تا مانع از تکرار چنین حوادثی شود.

بنابراین تأکید می شود هیچ گونه هتک حرمت و ضرب و شتمی نسبت به این استاد حوزه علمیه قم ایراد نگردیده است. جالب آن که حاج آقا با توجه به توان بدنی و مهارت رزمی خود اظهار داشته که اگر قرار بود برخوردی با وی صورت بگیرد درس خوبی به مهاجمین می داد!

لازم به ذکر است آیت الله توکل در شهر خود از محبوبیت فوق العاده ای در بین مردم به خصوص جوانان برخوردار است.

از رسانه های مجازی انتظار می رود به منظور تبیین حقایق و جلوگیری از تشویش اذهان، نسبت به اصلاح این خبر اقدام لازم را به عمل بیاورند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">