اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نیازآذری یا کشاورزیان؟! مسئله این است!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۵ ق.ظ


 

 

اخیراً بعضی از مهره های باندهای قدرت در نهادهای انقلابی استان مازندران در تلاش برای جلب رضایت چهره های ارزشی تأثیرگذار در این استان برای حمایت از استانداری کیومرث نیازآذری- مدیر کل اسبق اطلاعات مازندران در دوره های هاشمی و خاتمی- برآمده اند. توجیه این افراد البته ایجاد واهمه از خطر استانداری عنصر اصلاح طلبان یعنی مهندس کشاورزیان است. این افراد به زعم خود تلاش می کنند تا به اصطلاح با ترساندن از مرگ، مخاطب خود را به پذیرش تب، قانع سازند!

1- اصل احتمال استانداری کشاورزیان محل تردید است. به هر حال وزیر کشور یک چهره نزدیک به طیف لاریجانی است و با توجه به مازندرانی بودن لاریجانی ها بعید نیست که برای انتخاب استاندار، جلب رضایت آنها را در نظر بگیرد. کلیت کابینه نیز با گرایش به هاشمی چیده شده و از خاتمی رد پای کمتری به چشم می خورد.

2- این ترفند که اگر به ناطق رأی ندهید خاتمی پیروز می شود، به هاشمی رأی ندهید معین رئیس جمهور می شود، به قالیباف رأی بدهید که روحانی شکست بخورد، یک ترفند نخ نما شده قدیمی است که به نظر می رسد بهتر است برادران نهادهای انقلابی از این به بعد در مواجهه با نیروهای حزب الله دنبال توجیه های معقول تری باشند.

3- مهندس کشاورزیان یک عنصر سر تا پا اصلاح طلب است، اما فردی کاری بوده که حاشیه اقتصادی نداشته است. این جانب نیز مانند بسیاری از نیروهای انقلاب معتقدم حاشیه اقتصادی بدتر از حاشیه های سیاسی است، چه این که نظام اسلامی بر پایه عدالت استوار گردیده و هر نوع شائبه اقتصادی در مسئولان، بی تردید نگاه مردم به اصل حاکمیت را دچار شبهه می سازد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">