اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ثبت نام یک فعال عدالتخواه در انتخابات شورای شهر بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۴۷ ب.ظ


 

محمدحسین منصف، در انتخابات شورای اسلامی شهر بابل ثبت نام کرد.

حسین منصف، از آزادگان غیور کشورمان است که کتاب شب موصل، پنجره ای رو به حماسه و استقامت این قهرمان عرصه پایداری گشوده است. وی پیش از این معاونت پژوهشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان مازندارن را برعهده داشته و کتاب هایی چون نقش حیله در جنگ، ابتکارات جنگی، مقایسه تطبیقی حضور زنان در جبهه های ایران و عراق و... از جمله آثار این نویسنده و پژوهشگر فرهنگ جهاد و شهادت است.

محمدحسین منصف، در فعالیت های فرهنگی نیز همواره پیشتاز بوده است. او نخستین کاروان پیاده زیارت مرقد امام ره را به طور خودجوش در شمال کشور راه اندازی کرد که این ابتکار فرهنگی همچنان از سوی دوستان وی در سپاه پاسداران پیگیری می شود.

هم اکنون نیز ایشان علاوه بر حضور و سخنرانی در برنامه های فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس در استان مازندران، نخستین موسسه مستقل و خصوصی را با رویکرد پژوهشی در زمینه دفاع مقدس در سطح کشور با عنوان حماسه هشت راه اندازی کرده است.

یکی دیگر از ابتکارات این آزاده بسیجی، راه اندازی اردوهای یک روزه راهیان نور استانی است که در مناطق مختلف کشور به عنوان یک الگوی فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

نکته مهم دیگری که باید از ویژگی های برجسته حسین منصف دانست پیگیری جدی مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه عدالتخواهی است. محمدحسین منصف به صورت انفرادی یا به همراه برخی دوستان همفکر خود، با زبان، یا قلم و یا حضور مستقیم خود همواره نسبت به کژی ها و بی عدالتی ها در سطح جامعه واکنش جدی نشان داده و به رغم تبعات ناگورای که گاه دامنگیرش شده است هیچ گاه حاضر به ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قبال مسئولان نگردیده است.

قرار است محمدحسین منصف در فهرست تشکل های مذهبی شهرستان بابل به عنوان یکی از نامزدهای اصلح برای انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان معرفی شود. این فهرست، مهم ترین فهرست نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر بابل است که بر اساس شنیده ها علاوه بر حسین منصف آقایان جعفر واثقی، نوری، کاردگر، حسن نتاج و... نیز در آن جای خواهند داشت.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">