اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

رسانه ها موضع امام جمعه را منتشر کنند

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ب.ظ

دیروز در کانال های تلگرامی بابل گزارش خطبه های نمازجمعه این هفته شهر را مطالعه کردم اما اثری از موضع امام جمعه پیرامون دادگاه پر سر و صدای اکبر طبری ندیدم.

به نظرم کوتاهی از جانب رسانه هاست.

و الا بعید است امام جمعه درباره یکی از به روز ترین مسائل کشور که در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود و از قضا عناصر مطرح آن از قبیل اتباعی طبری و نیازآذری ها و محمد انوشه و بهرام حیدری فرد و بیژن قاسم زاده و ... مربوط به همین شهر هستند نخواهد موضعی گرفته و از اقتدار و سلامت دستگاه قضا تشکر کند.

برخورد با باند فساد تنیده شده در دفتر ریاست سابق قوه قضاییه که بخش مهم آن مربوط به عناصری از شهر بابل است از لحاظ اهمیت چند درجه بالاتر و مهم تر از دستگیری چند عضو فاسد شورای شهر بابل است. امام جمعه بابل در آن ماجرا با عبارت انّا لله و انّا الیه راجعون و جانور نامیدن بعضی اعضا به اعلام موضع پرداخت.

با توجه به هوشیاری امام جمعه نسبت به دسیسه چینی بعضی بدخواهان به بهانه سخنرانی وی در مراسم ترحیم والده اکبر طبری، ارتباط با غفار آری، حیدری فرد، حسن زاده ها و ... به منظور پیشگیری از تخریب وجهه خود به یقین حمایت از عزم مسئولان قضایی در تقابل با مفاسد را یک اصل مهم می داند. امیدوارم رسانه ها در پوشش بیانات و مواضع صریح ایشان کوتاهی نورزند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">