اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

درباره ورود زوری به حرم!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۵۰ ق.ظ

از فیلم هایی که با موضوع ورود غیرقانونی تعدادی از مردم به حرم حضرت معصومه و شکستن در حرم دیدم متوجه نشدم که دری شکسته شده باشد. ولی به هر حال این اقدام جمعی از شهروندان کار اشتباهی بود و باید پذیرفت قانون بد بهتر از بی قانونی است و باید از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تبعیت کرد هر چند این مصوبات دارای ابهاماتی باشد.

به مردم حق بدهید این ابهام برایشان وجود داشته باشد که چرا فروشگاه های شلوغ قم همچنان مشغول به فعالیت هستند اما حرم که این روزها ازدحامی نداشت باید تعطیل بشود. البته این امکان وجود داشته و دارد که در زمان تحویل سال، جمعیت به سمت حرم روانه شوند که می شد همان روز اول فروردین نسبت به تعطیلی موقت و چند ساعته آن اقدام نمود.

بماند که کسانی که در وزارت بهداشت نسبت به تعطیلی حرم ها عجله و اصرار نشان داده اند همان عزیزانی هستند که قبل از محرم امسال نیز در اظهار نظری نابخردانه و دور از حقیقت، حضور در مجالس روضه را باعث افسردگی جامعه تلقی نمودند!

به بدبینی مردم حق می دهم چه آنهایی که از قانون بد تبعیت می کنند و چه آنهایی که نتوانستند به رفتارشان مسلط باشند؛ اما باید منتظر بود این روزهای تلخ هم بگذرد و فعلا دعا کرد این بیماری لعنتی از کشور عزیزمان رخت بربندد و بیشتر از این آسیبی به کسی نرساند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

قم زیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">