اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هم بترسید هم نترسید!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ق.ظ

از کرونا هم بترسید هم نترسید!

درباره تقوا چه گفته اند؟ خیلی ها معنی کرده اند ترس از خدا. بعد عده ای گفتند نه خدا که ترس ندارد؛ تقوا احترام به خداست و جدی گرفتن اوامر او.

سر الفاظ که دعوایی نداریم.

از کرونا باید ترسید به این معنا که بالاخره نوعی بیماری است که انسان مبتلا را رنجانده و از کار و زندگی می اندازد. برای حفظ سلامتی خود و دیگران  باید مراقب بود به این ویروس دچاز نشد.

اما

از کرونا نباید ترسید. بعضی ها زود خودشان را می بازند و روحیه شان را از دست می دهند. آدمی که دچار اضطراب و ترس شود بدن ضعیف تری خواهد داشت و مقاومتش در مقابل بیماری ها کمرنگ شده و خطر جدی تری او را تهدید می کند. دوستان پزشک گفته اند که بعضی بیمارانشان قابل درمان بوده اند اما به محض اطلاع از نوع بیماری، خود را باخته و به قول کشتی گیرها بدنشان خالی می کند و درمانشان سخت تر شده و گاه به بن بست می رسد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">