اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یگان ویژه وارد شود

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۵۵ ب.ظ

با تصویب شوراهای تأمین استان های شمالی کشور، ورود مسافران به این استان ها به منظور پیشگیری از تشدید ابتلا به کرونا ممنوع شده است؛ اما تصاویر ارسالی امروز شهروندان نشان از بی توجهی بسیاری از مسافران نسبت به این مصوبه دارد.

بنا بر شواهد موجود صرف حضور چند مأمورکلانتری در مبادی ورودی شهرها نمی تواند تأثیر خاصی در انسداد جاده ها و ممانعت از ورود مسافرانی داشته باشد که گاه با ایجاد ترافیک وحشتناک و درگیری و فحاشی با مأموران بالاخره راه عبور خود را باز می نمایند.

از این منظر لازم است شوراهای تأمین استان ها با استفاده از نیروهای ضدشورش و استقرار خودروها و لوازم لجستیک یگان ویژه در جاده ها، قانون منع تردد مسافران را با جلوه ای پررنگ تر در اذهان عموم به تصویر کشانده و در صورت لزوم با اقتدار از ورود گردشگران بی ملاحظه ای که خوشگذرانی را بر رعایت حال مردم عادی کوچه و بازار در شهرهای شمالی ترجیح می دهند، جلوگیری به عمل آورند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نیروی انتظامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">