اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بانوی بابلی در قطب شمال چه می کرد؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

سرکار خانم طاهری که در بین نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بابل حضور دارد بانوی فعال و افتخارآفرینی است که از دوره جوانی و در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب تا کنون همواره در صف نخست مبارزه و جهاد فرهنگی و فکری خوش درخشیده است.

او در اوج فعالیت گروهک تحریک شده معاندان در منطقه ترکمن صحرا با حضور جسورانه در این خطه و تشکیل جبهه گفتمانی انقلاب اسلامی با همراهی و وحدت دشمن شکن بانوان شیعه و سنی به دفاع از حریم اندیشه های دین پرداخت. حضور در قطب شمال و تبلیغ دین در شرایط سخت و نقاط دور از دسترس از دیگر جلوه های انقلابی گری این بانوی فرهیخته و خستگی ناپذیر است.

او در شمار وابستگان سفارت جمهوری اسلامی در کشور نروژ بود که توسط منافقین مورد حمله و گروگانگیری قرار گرفت.

فارغ از حضور او در مناظره های متعدد تلویزیونی و محافل دانشگاهی و مواجهه قاطع و منطقی با صاحب نظران سرشناس اما واداده به منظور دفاع از حریم انقلاب، سخنرانی تاریخی او در سازمان ملل در راستای تبیین جهت گیری های انقلاب و تشریح مبانی حاکمیت دینی در نگاه به کرامت زنان از دیگر وجوه شاخص فعالیت ها و سوابق فرهنگی این زن انقلابی است.

قصدم از نوشتن این متن، تبلیغ انتخاباتی نیست؛ آنهم در این شرایط خاص سیاسی شهری که رقابت های تنگانگ انتخاباتی بین جبهه خودی و البته تنگ نظری ببعضی ارابان قدرت، مجال تنفس برای نامزدهای مستقل و عدالتخواه باقی نگذاشته است. این چند خط را نوشتم که یک وقت عده ای، بانوان شاخص معاصر بابلی را منحصر به امثال مصی و سحر و لعیا ندانسته و مفاخر انقلابی و تمدن ساز این دیار را نیز بشناسند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">