اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اینقدر ظریف بودن هم خوب نیست!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ

در این سال ها خیلی ها اعم از مسئولان ارشد و سران قوا و فرماندهان نظام و ... از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گفتند. اغلب این افراد هم یا از کنار این ماجرا به سادگی گذشتند و یا به شیوه طنز و مزاح روی آورده و تحریم کنندگان خود را مورد تمسخر قرار دادند و گفتند که به تحریم خود از سوی دشمن افتخار می کنند.

این وسط اما ظریف که قصد داشت بساط تحریم ها را برای همیشه جمع کند و خودش تحریم شد، رفتار دیگری را انتخاب کرده است. چپ و راست می روند پیشش و مانند فردی که مصیبت زده باشد و قصد تسلیت داشته باشند در آغوشش می گیرند و ...!

هیچ اتفاق مهم و جدیدی رخ نداده است. آمریکا برای هزارمین بار باطن خبیث خود را به حامیان گفتمان سازش و تسلیم نشان داده و اگر مسئولان ما انقلابی هستند با بی اعتنایی به این موضوع و تأکید بر ادبیات مقاومت، باید هیمنه پوشالی غرب را شکسته و سلاح تحریم او را به سخره و بی اعتنایی بگیرند.

نظرات  (۱)

اینقدر ضعیف بودن خوب نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">