اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ته حیوانیت کجاست؟

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۲۰ ب.ظ


باران شیخی دختر هشت ساله ای است که در استان مرکزی توسط یک خانواده شرور به گروگان گرفته شد. گروگان گیران که اعضای یک خانواده بودند و به تازگی در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند از خانواده شیخی درخواست ششصد میلیون تومان پول در ازای آزادی دخترشان را داشتند.

پدرها و مادرها حتی یک لحظه هم نمیتوانند تصور کنند که این شرایط چقدر دشوار و طاقت فرساست. برای یک پدر و مادر که نمی دانند کودک عزیزشان در دست افراد یاغی چه حال و روزی دارد و آیا دوباره او را خواهند دید یا نه، تحمل این شرایط بسیار دردناک و عذاب آور است و دلشان پر از خون می شود.

واقعاً خانواده ای که دست به آدم ربایی زد چه نسبتی با اصول انسانیت و وجدان دارد و چگونه می توانست از این پول لذت ببرد؟

نکته رنج آور اینجاست که خانواده باران در مصاحبه ای اعلام کرده که در این مدت افراد ناشناس بسیاری تماس می گرفتند و به جای تسکین به خانواده با ارائه اطلاعاتی ساختگی درصد چپاول آنان بوده و به دروغ مدعی می شدند که از حال و روز فرزندشان خبر دارند و در ازای فلان قدر پول حاضرند جای او را نشان بدهند!!

واقعاً چقدر ممکن است انسان به ورطه پستی گرفتار شود؟ ته حیوانیت و نامردی و بی شرفی کجاست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">