اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

یک لشکر الهی

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

m608_photo_2019-01-27_06-27-02.jpg


دشمن همیشه دنبال ایجاد تقابل و اختلاف بین ارتش و سپاه است و فرماندهان و دلسوزان کشور همواره به دنبال تقویت وحدت بین این دو بازوی توانمند انقلاب اسلامی.

صیاد شیرازی یکی از همین فرماندهان و دلسوزان بود که از هیچ کوششی برای تقویت وحدت بین ارتش و سپاه فروگذار نمی کرد.

معروف است یک بار موقع سخنرانی وقتی این شعار توسط حضار سر داده شد که: ارتشی و سپاهی، دو لشکر الهی، گفت بهتر است این شعار را اصلاح کنیم و بگوییم: ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی.

صیاد شیرازی فرمانده غیور نیروی زمینی ارتش در سال 78 به دست منافقین به شهادت رسید و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. جالب است شانزده سال بعد، مزار نمادین سردار حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه که در سوریه به شهادت رسید درست در کنار صیاد قرار گرفت و مجاورت مزار این دو شهید سرافراز هم نمادی از وحدت بین سپاه و ارتش گردید.

نظرات  (۱)

رحمت الله علیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">