اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شورای شهر بابل از پاسخگویی می هراسد!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ
شورای اسلامی! شهر بابل مراسمی را به مناسبت روز زن برای بانوان شاغل در شهرداری برگزار کرد که بر اساس گزارش رسانه های خبری و به قرینه ترس شورا از پاسخگویی به ابهامات و پرسش ها، هزینه گزافی بر بیت المال تحمیل گردید آن هم در شرایطی که وضعیت شهرداری از نظر مالی چندان مناسب نیست.
شورای شهر می توانست هزینه این مراسم را بین کارکنان زن شهرداری توزیع نماید که بی شک شادی بیشتری برایشان به ارمغان داشت.
شورا می توانست در مکانی ساده تر و کم هزینه تر مراسمی با شکوه برای همه کارکنان شهرداری به همراه خانواده برگزار نماید.
شورا می توانست با همین هزینه، برنامه ای شاد را به صورت عمومی برای مردم برگزار نموده و از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل نماید.
آن چنان که در تصاویر رسانه های خبری مشهود است، برجسته نمایی حضور بعضی از اعضای شورا به همراه همسرشان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از اصل برنامه و شرکت کنندگان آن تصاویر قابل ملاحظه ای مخابره نگردیده است. گو اینکه دوستان تمایل داشتند در یک مانو رسانه ای گوشزد نمایند که حواشی شورا تأثیری بر روابط خانوادگی شان نداشته است.
عدم پاسخگویی شورا و شهرداری به پرسش های مکرر رسانه ها در خصوص میزان هزینه برگزاری چنین مراسمی، نشان از تردید آنان از توانایی در اقناع افکار عمومی و توجیه ضرورت این نوع مخارج دارد.
یک نکته را بعضی دوستان مدعی که همواره پاک دستی رقبای خود را زیر سوال می برند باید مدنظر قرار دهند که دزدی از بیت المال و یا بریز و بپاش و اسراف در هزینه ها یک نتیجه را به دنبال داشته و از یک مخرج مشترک برخوردارند یعنی اجحاف در حق مردم و هدر دادن منابعی که متعلق به عموم است.
امید است از این پس شاهد تعقل بیشتری در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی و ... توسط عوامل ذی ربط باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">