اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هنوز سالم است!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ

5erp_df96f0c7-446c-4093-a05c-e4d0ac157f53.jpg


محمدرضا شفیعی همان شهیدی است که پیکرش شانزده سال میهمان شهر کاظمین بود و سال های بعد از جنگ موقع تبادل اجساد، سالم و بی عیب و نقص از زیر خاک بیرون آورده شد. این مسأله برای رژیم بعث گران تمام می شد. پیکر را سه ماه زیر آفتاد داغ نگه داشتند، رویش آهک و مواد اسیدی ریختند؛ اما زورشان بر اراده خدا نچربید و پیکر این شهید سندی شد بر مظلومیت فرزندان بی نام و نشان خمینی و اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله علیه السلام. 

اگر مسیرتان به گلزار شهدای شهر مقدس قم افتاد از زیارت مزار این شهید عزیز بی نصیب نمانید.

کتاب "هنوز سالم است" به قلم خانم نرجس شکوریان فرد در کمتر از هشتاد صفحه به معرفی اجمالی شخصیت این شهید پرداخته است. این اثر توسط انتشارات عهد مانا به زیور طبع آراسته شده و تا این لحظه سیزده بار به چاپ رسیده است. قلم روان و خاطرات کوتاه و جذاب این شهید از ویژگی های ممتاز اثر محسوب می شود. 

راز ماندگاری پیکر این شهید سرافراز را می توانید در لابه لای خاطرات زیبای او و از میان خلوت و دلتنگی هایش کشف نمایید! مطالعه این کتاب را نه فقط به علاقمندان آثار مرتبط با فرهنگ جهاد و شهادت بلکه به همه کسانی که تا به حال کتابی از مجموعه آثار و خاطرات شهدا مطالعه نکرده اند نیز توصیه می کنم.

نظرات  (۱)

  • دختـرِ بی بی
  • سلام.این شهید رفیق استادم بود خیلی به این شهید ارادت داشتند و زندگی شان را روایت گری میکردند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">