اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آب در هاون مجازی!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ

دو شب پیش تلگرام دو تن از دوستانم هک شد که البته بعد از چند ساعت موفق شدند آی پی نفوذی را در قسمت نشست های فعال شناسایی و اخراج کنند.

امروز قبل از ظهر هم این اتفاق برای من افتاد که زود متوجه شدم. دوستان مستندات لازم را به فتا تحویل داده اند.

در گوشی یا آی دی مربوط به خط تماس من مطلب خاصی نیست که بشود با آن مچ مرا گرفت و کاری کرد که مثلا از میدان به در بروم! حتی اگر من اهل کار زیر زمینی باشم آنقدری تجربه و خرد دارم که با شماره ای دیگر و از گوشی دیگر کارهایم را پیش ببرم.

نهایت کاری که هکر می تواند انجام بدهد ارسال محتوای غیراخلاقی و ... از آی دی من است که مثلا با این کار دست به پرونده سازی بزند و البته این روش هم در هیچ محکمه ای قابل استناد نخواهد بود. این اتفاق را به فال نیک می گیرم. زیرا یقین دارم بعضی از بدخواهان و جیره خوارهای باندهای زر و زور از فروردین امسال که بزعم خود دنبال مچ گیری از من بودند دیگر دستشان به جایی بند نیست که سراغ این روش های غیراخلاقی برای پرونده سازی رفته اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">