اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مستأجرها و فرهنگ مقاومت!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ق.ظ


اول خواستم درباره این تیتر و عکس روزنامه مطلب بنویسم که آیا واقعاً بهترین فیلم های چهل سال سینمای مقاومت همین سه فیلمی هستند که از سوی داوران انتخاب شدند یا نه؟ و این که سهم فیلم های سینمایی دهه شصتی که گاه نقشی اساسی در انتقال فضای جبهه و جنگ به میان مردم و تهییج افکار عمومی برای اعزام به جبهه ها و دفاع از میهن را داشتند در این بین رعایت شده است یا خیر؟

اما ترجیح می دهم درباره تیتر اصلی روزنامه یک کلام عرض کنم.

خدا به مستأجرها رحم کند. این افزایش نزدیک به دو برابری قیمت مسکن برای آنهایی که رویای خانه دار شدن داشتند شبیه کابوس است. به یقین این گرانی بر افزایش قیمت اجاره مسکن نیز سایه ای سیاه می افکند و فشاری مضاعف را بر دوش مستأجران وارد می آورد.

چون خودم چند سال مستأجری کشیدم آنهم در شرایطی سخت و گاه غیرقابل تحمل، هر روز سر نماز دعا می کنم خدا همه مستأجرها را به طریقی صاحب مسکن کند و از این وضع خانه به دوشی نجات دهد. شما هم دعا کنید. 

نظرات  (۲)

  • دخترِ بی بی
  • سلام طعم مستاجری رو نچشیده ام...
    اما انگار سختی اش را حس میکنم
    خداوند مواظب دلشان باشد ...
  • مرد مُفرد
  • شما تصور کردید اقتصاد مقاومتی از نظ دولتمردان یعنی چی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">