اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تنها وعده ای که جرم است!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ق.ظ

یک وقتی کسی می آید جیب شما را می زند و پول یا مالی ارزشمند را از کفتان می رباید، می شود دزد و مجرم که می رود گوشه زندان.

یک بار کسی از شما پولی قرض می گیرد و یا جنسی می خرد و چکی می دهد که محل ندارد و به خاطر آن به زندان می افتد.

اما کسی که تعهدی را بابت مهریه به عهده می گیرد پولی از کسی قرض نگرفته و مالی را به یغما نبرده و با این که ممکن است نفع مادی خاصی هم نصیبش نشده و چه بسا خودش به خاطر ازدواج متضرر شده باشد فقط به خاطر وعده ای که در روز خواستگاری و عقد داده و نتوانسته به آن عمل کند راهی زندان می شود.

کاش قانونی بود که می شد یقه مسئولان خوش وعده و بی عمل را نیز به خاطر حرف های فریبنده و یا ادعاهای واهی و بی پشتوانه شان گرفت و به زندان انداخت. آن وقت می شد صداقت را یک امتیاز شمرد و راستگویی را در جامعه رواج داد.

نظرات  (۲)

  • دخترِ بی بی
  • کاش...
    سلام
    سایتتون محتوا های زیبایی داره. خوشحال میشم با هم تعامل و همکاری داشته باشیم.
    لطفا از سایت من به نشانی http://pechviz.ir/ بازدید کنید و اگر امکان داره از بخش ارتباط با ما مشکلات سایت و نظراتتون رو به ما بگید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">