اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آی صدام! کجایی پسر؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

بعضی ها هنوز شبهه می کنند و سر کوفت می زنند که: هشت سال جنگیدیم آخرش چه شد؟ پیروز این میدان ما نبودیم، نتوانستیم دشمن را شکست داده و مجبور به پذیرش قطعنامه شدیم!!

این پرسش از اساس اشتباه است؛ زیرا مگر ما آغازگر جنگ یا جنگ طلب بودیم که بحث پیرزوی بر دشمن معنای تصرف جغرافیایی و ... داشته باشد؟ ما مدافع این آب و خاک مظلوم بودیم که توانستیم به برکت خون شهدا با حداقل امکانات در برابر ارتشی مسلح و مورد حمایت کشورهای قلدر، علاوه بر باز پس گیری شهرهای اشغال شده میهن خود، دشمن را نیز متنبه سازیم و سال های سال، سایه جنگ جنگ و تهاجم بدخواهان حتی ابرقدرت ها را از سر این مردم دور نماییم.

اما از این حرف ها که بگذریم امروز نگاه به این تصویر، روایتی ناب از حقیقت جایگاه جمهوری اسلامی و جایگاه حزب بعث و صدام ملعون را به نمایش می گذارد:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">