اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آزمون انسانیت و شرافت

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۲۲ ب.ظ

تصویر دردناک از پیکر استخوانی دختر بچه یمنی که از گرسنگی جان باخت در سراسر عالم دست به دست چرخید؛ اما واکنشی از سوی سردمداران غرب به دنبال نداشت.

مظلومیت تکان دهنده این دختر بچه بیگناه کمتر از فاجعه قتل خاشقچی نبود؛ اما از نگاه غرب، همان ها که روزها و ساعت ها حرف و پیام و نظر را درباره قتل نویسنده سرمایه دار عربستانی با آب و تاب منعکس می کردند، خون انسان ها یکرنگ نیست و اگر منفعتی اقتضا نکند انسانیت فقط یک شوخی به حساب می آید.

آنانی که چشم خود را به دست و زبان غربی ها دوخته و کعبه آمالشان در فرهنگ و سیاست و منش غربی است به خودشان بیایند و تکامل در مسیر شرافت و انسانیت را از مسیر درست آن جویا شوند.

تمدن فریبنده و پر زرق و برق غرب، پوشالی و حیوانی است؛ چرا که سکوت در قبال گرسنگی فجیع کودکان مظلوم یمن با فطرت بشر سازگار نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">