اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بر زمینت میزند نادان دوست!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۳۳ ب.ظ

8wed_photo_2018-08-30_05-18-10.jpg


این برادرمان جناب فرید مدرسی مطلبی نوشت که تصویرش را در بالا می بینید البته ظاهرا بعد فهمید که اشتباه کرده و اصلاح کرد.

چندی قبل هم نوشت که دکتر نبویان و وحید یامین پور چرا دور و بر محسن اراکی هستند؟ و ...

نوشته های این جوان اصولگرا را ببینید مملو از حمله و تخریب و نقد بر ضد جریان پایداری یا هر اصولگرایی غیر از اطرافیان لاریجانی و باهنر است.

این نوع رفتار را رسانه های اصولگرا با احمدی نژاد هم در زمان دولت نهم و دهم داشتند و به رغم تذکر رهبری در ضرورت اولویت بندی مسائل به گونه ای رفتار کردند و جو ساختند که انگار مشکل اول جریان انقلاب اسلامی دولت نهم و دهم است! این طیف بلایی بر سر جبهه مدافعان انقلاب در می آورند که اصلاح طلبان و یا دشمنان نیز از انجام آن قاصرند.

من هم معتقدم جریان هایی مثل پایداری یا چهره هایی مثل حجت الاسلام اراکی و نبویان و هر کس که دلتان بخواهد خالی از اشتباه نیست؛ اما این که نویسنده ای تمام هم و غمش به جای مخالفت با دشمنان انقلاب و مواجهه با جریان فتنه و نفاق، خرج تقابل با خودی ها و یاران انقلاب بشود یا جاهل است و یا قلم فروش.


نظرات  (۲)

چرا قید کرده اید که ایشان اصول گرا هستند؟ هر چند اصول گرایی تعریف مشخصی ندارد ولی هر تعریفی هم که داشته باشد، امثال این افرادرجویای نام زیر پرچم این اصطلاح نیستند.
خیلی خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">