اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پیام آیت الله توکل پیرامون سیل اخیر شمال کشور

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

باران پاییزی و جاری شدن سیل اخیر در مناظق شمالی کشور مشکلاتی را برای هموطنان به همراه داشت و خسارت هایی را برای مردم رقم زد.

مردم نجیب استان مازندران نیز به رغم بهره مندی از این موهبت الهی، از پیامدهای ناشی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها خساراتی را متحمل شدند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده و نیز ابراز همدردی با خسارت دیدگان سیل اخیر، از مسئولان ذی ربط انتظار می رود با توجه به آن که اغلب خسارت دیدگان از اقشار مستضعف و روستا نشین هستند به هر طریق ممکن نسبت به جبران ضرر و زیان های مادی آنان اقدام مقتضی صورت گیرد.

این جانب تشکر از مسئولان و نهادهایی که با اعلام هشدارهای لازم قبل از وقوع سیل در کاهش خسارت های ناشی از آن کوشیده و برای رفع مشکلات به دل طوفان زده و خالصانه اهتمام ورزیدند را بر خود لازم دانسته و این نکته مهم را گوشزد می نمایم که توجه به زیرساخت ها، علاوه بر پیشگیری از مشکلات به وجود آمده در تخریب جاده ها و منازل مسکونی و ... بهره مندی مناسب از این موهبت الهی در راستای رشد فعالیت های کشاورزی و اقتصادی منطقه و تأمین آب مورد نیاز را به دنبال خواهد داشت.

از خداوند متعال سربلندی و سعادت دنیوی و اخروی همه مؤمنان به خصوص دلدادگان اهل بیت علیهم السلام در شمال کشور را آرزومندم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید رحیم توکل، نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان

1397/7/17

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">