اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پلی برای صیانت از بیت المال!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

xgwe_photo_2018-08-06_03-59-18.jpg

28r2_photo_2018-08-06_03-59-32.jpg


عکس نخست، مربوط است به تخریب پلی که راه ارتباطی بین منطقه بندپی شرقی بابل و بابلکنار محسوب می شود. دیروز کانال های خبری شهرستان بابل با درج این تصویر اطلاع دادند که این پل برای چندمین بار با وقوع یک سیلاب تخریب شده و مشکلاتی را برای تردد دانش آموزان و بیماران و ... که مجبور به استفاده از آن هستند، به همراه داشته است.

بیان این نکته را لازم می دانم که هر دو نماینده مردم شهرستان در مجلس اهل منطقه بندپی بوده و این خطه، از فرماندار و استاندار تا معاون وزیر و ... را تا کنون بارها به عرصه مدیریت کشور تحویل داده است.

تصویر دوم مربوط است به جلسه ای که امروز با حضور فرماندار بابل با موضوع صیانت از بیت المال برگزار شد. خبری از محتوای جلسه هنوز به گوش نرسیده است.

خواستم یادآور شوم که صیانت از بیت المال، معادله پیچیده و دشواری نیست. با دلسوزی و تعهد در دو مقوله اجرا و نظارت، می توان در حفاظت از اموال و حقوق عمومی به توفیق رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">