اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سیاه نوشته های ناتمام

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ

دوستانی نگران شده و سوال می پرسند که جریان اعتراض دو یا سه باره کانال بابلستان به این قلم چیست و ...؟

اولین باری نیست که با انتشار مطلبی بر ضد خودم مواجه می شوم.

یک بار نویسنده ای مطرح و طراز اول کشور، از این که انتقادی را نسبت به کتاب دوستش در روزنامه جمهوری به چاپ رساندم مطلبی در فضای مجازی نوشت و مرا ضد ولایت فقیه لقب داد!

یک بار قلم فروشی معتاد و بوقلمون صفت به سفارش یکی از اعضای بازداشتی شورای شهر، مطالبی هجوآلود نوشت و هر آن چه  برازنده خودش بود را به من نسبت داد تا به زعم خود مرا از ادامه انتقادهایم نسبت به جریان ضدفرهنگی مرتبط با نهاد خدماتی شهردر سال هایی نه چندان دور، پشیمان سازند.

این بار هم کانال بی هویت بابلستان -که به برکت مسئولان ناتوانی که روشی اشتباه را برای کشف ادمین آن به کار برده و باعث شهرت و ده برابر شدن اعضایش شدند- دو سه باری مطالبی درباره من نوشته و تهدیدهایی بیان کرده که به نظرم کمی نامفهوم و متناقض می باشد.

البته پیش از درج این مطالب انتقادی، بعضی ها تماس داشتند و مشخص بود که با درکی نادرست از متن سلیس فارسی این قلم به برداشتی توهم آلود از محتوای آن در ماجرای اخیر شورا رسیده اند. گاهی آدم حیران می ماند که چرا باید به توضیح بدیهیات بپردازد. آن زمانی که این قلم و این وبلاگ به افشای ماهیت بیماران فرهنگی شهر می پرداخت و تاوان آن را نیز پس می داد بعضی از این عزیزان شاید مشغول گردو بازی بودند. بگذریم.

با توجه به تشکیل کانال مشابهی از سوی یکی از نامزدهای جدید، پرحاشیه و دو روی انتخابات آتی مجلس بابل، پیش بینی می کنم فضای مجازی شهر در چند ماه آینده عرصه مصاف کانال های زیرزمینی حرمت شکن باشد.

به هر حال خودم را مصون از اشتباه نمی دانم و از این که گفتار و رفتارم نقد شود ابایی ندارم؛ اما واقعاً توهین و تهدید تا به حال به شکر خدا اثری روی من نداشته است. وقتم را هم بیش از این برای چنین موضوعاتی هدر نمی دهم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">