اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تودیع و معارفه امام جمعه در رستوران!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ق.ظ
مدعی نیستم فهم من از انقلاب اسلامی کامل و جامع است؛ اما این را می دانم که مسئولین بایدخود را جزیی از مردم دانسته و نباید به بهانه تودیع و معارفه امام جمعه، برنامه ای جدا برای مسئولان درنظر گرفته شود و مراسمی هم برای مردم. اتفاقاً حضور مسئولان در نمازجمعه و برگزاری مراسم تودیع و معارفه با شرکت مردم و مسئولان، جایگاه امام جمعه را مستحکم تر می سازد.
بدتر از جداسازی صفوف مسئولان با مردم، برگزاری مراسم تودیع و معارفه امام جمعه در تالار و رستوران است! مثلا قرار بود مسئولان الگوی مردم باشند.
برخی از ادارات سالن اجتماعات دارند بماند که مساجد هم فضای مناسبی برای اینگونه امور هستند.
نگاهی به گروه های مجازی بیندازید و ببینید در این شرایط بد اقتصادی، با یک کج سلیقگی، چگونه ائمه جمعه را که دخالتی در برگزاری این مراسم نداشتند سوژه ملت ساخته اید.

نظرات  (۱)

شتر کجه خشه، ونه لوشه ناخشه؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">