اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تروریسم فرهنگی در خوزستان را جدی بگیریم

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ

امشب حجت الاسلام فرحزاد در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه تروریستی اهواز که در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، سخنی گفت که حرف دل همه دلسوزان شیعه بود.

سال هاست که علمای خوزستان نسبت به فعالیت شدید وهابیت با پول های عربستان در این استان و حتی در بین شیعیان هشدار می دهند. متأسفانه احساس می شود نهادهای ذی ربط حساسیت لازم را در این خصوص نشان نداده اند. تروریسم نظامی، محصول تروریسم فرهنگی است که عقل و دل بعضی از جوان های این استان مظلوم را تسخیر کرده و آنان را به سربازان آل سعود تبدیل ساخته است.

متأسفانه به چشم خود شاهد بودم که در بعضی از شهرهای مرزی خوزستان، لایه هایی از نسل جوان هنوز یک بار هم به دو قدمی خود در یادمان های دفاع مقدس نرفته و از حقایق جنگ تحمیلی صد در صد بی اطلاع است و از این رو به جای افتخار به قهرمانان شهر و دیار خود، نسبت به اردوهای راهیان نور، واکنش منفی نشان می دهد.

در این خصوص مسئولین فرهنگی و امنیتی باید پاسخ گو باشند که در این سال ها برای مقابله با سم پاشی های فکری وهابیت و یارگیری میدانی وابستگان آل سعود و مدعیان خلق عرب، چه برنامه ای را پیش گرفته اند؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">