اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

صدای انقلاب را از کنار بابل می شنوید!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۶ ب.ظ

بابلکنار؟ اصلاً خیلی ها همچین اسمی به گوششان نخورده بود. در گروه های مجازی استان های مختلف شاهد بودم کسانی را که از خواندن این اسم تعجب می کردند. بعضی ها گمان می کردند بابلکنار، ترکیبی از نام دو شهر بابل و فریدون کنار است که به اشتباه این طور نوشته شده!

شهرهای کوچک و گمنام بسیاری در کشور است که گاه اسمشان بر اثر یک اتفاق بر سر زبان ها افتاده و مشهور می شوند. شهری به خاطر درخشش در فلان رشته ورزشی، شهری به خاطر آن که مرکز زمین لرزه قرار گرفت، شهری به خاطر فلان جاذبه گردشگری یا ساخت پالایشگاه و بندر و ...

بابلکنار اما نام تنها شهر کوچک و ناآشنایی در ایران اسلامی است که به خاطر خطابه های آتشین و انقلابی نمازجمعه اش بر سر زبان ها افتاده است.

حجت الاسلام بابائیان، رزمنده و جانباز سال های ایثار و مقاومت، خط ایستادگی در برابر دشمن را به یادگار از میادین رزم به صفوف مستحکم نمازجمعه و تریبون این سنگر تسخیرناپذیر انقلاب اسلامی کشاند و با سخنان غرّا و توفنده و پرخروشش، برخلاف آن چه که دشمن در تخریب وجهه نمازجمعه عنوان کرده و ائمه جمعه را سخنگوی دولت ها می نامید، نشان داد که بند بند وجودش، دغدغه حقوق مردم را داشته و حنجره خستگی ناپذیرش، بلندگوی مطالبات به حق جامعه اسلامی است.

خبر انتصاب این روحانی شجاع و صریح اللهجه به امامت شهر انقلابی امیرکلا، شوری وصف ناپذیر را در دل دلدادگان فرهنگ و معارف اصیل انقلاب خمینی رقم زده است.

از این پس تریبون نمازجمعه امیرکلا، بیش از پیش پایه های تفکر شوم استکبار جهانی و داخلی را به لرزه درآورده و صدای رسای انقلاب پابرهنگان و ندای مظلومیت و مجاهدت یاران میرخراسانی را به گوش همگان خواهد رساند.

نظرات  (۱)

اصلا هم اینطوری نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">