اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

به بهانه تودیع امام جمعه امیرکلا

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ

روحانی اگر روحانی است، یعنی دل از تعلقات دنیایی و جسمانی کنده و یکجا نشینی و سکون و انزوا را کنار گذاشته و در وسط معرکه اجتماع، تأثیرگذار و حرکت آفرین است.

آب حیات و رمز جاودانگی مردان خدا، باقیات الصالحاتی است که از خود به جای می گذارند.

 شیخ عبدالحسین بابایی از آن دست آدم هایی است که رخوت و نخوت برایش بی معنا بوده و به دور از ادعا و منیّت و کبر و حسد، به وسع و بضاعت خود در ایجاد جنبش های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در محیط پیرامونش، نقشی به سزا داشته است.

این عالم نجف دیده هم نفس شهید آیت الله مدنی، دهه پنجم و ششم شمسی، خطیب پرحاشیه سال های مبارزه با طاغوت بود که بی هیچ واهمه ای در صف اول اجتماع راهبردی پیشقراولان انقلاب اسلامی در بابل و مازندران، به عنوان یار امین و انیس مرحوم آیت الله روحانی، هیمنه پوشالی حاکمیت ستمشاهی را به خاک سیاه می نشاند.

رهبری و هدایت مردم در فتح بعضی از مراکز نظامی طاغوت، تأسیس و مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای بابل و بابلسر و فریدونکنار، سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران و ...، امامت وحدت آفرین مسجد جامع بابل، راه اندازی نمازجمعه در بندرترکمن و ایجاد مودتی تاریخی و دشمن شکن میان شیعیان و برادران اهل سنت و ...، تبلیغ شجاعانه دین و تبین احکام فراموش شده شریعت در جمهوری تازه استقلال یافته و کمونیست زده ازبکستان و ...، انتشار آثار علمی و اخلاقی و ...، لایه هایی پیدا از حرکت آفرینی و مجاهدت این روحانی خوش سیما و خوش سیرت و خستگی ناپذیر است.

برشمردن تاریخچه پربرکت حیات این عالم مجاهد حقیقی، خارج از گنجایش این مقال خواهد بود. هدف این قلم، عرض ارادتی است کوتاه به ساحت روحانی آگاه و خط مقدمی عرصه دین، که دانش و تجربه نهفته در سینه اش، دل این پیر طریقت دلدادگی را برنا نگاه داشته است.

بینش عمیق و وحدت آفرین و مدبّرانه او را مردم شهر امیرکلا هرگز از خاطر نخواهند برد.

برای شیخ عبدالحسین بابایی، پدر مبلغان دینی مازندران، در دیگر عرصه های خدمت به مردم و جامعه اسلامی به خصوص در نمایندگی دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی در استان، آرزوی توفیق روزافزون نموده و از درگاه الهی، سلامت و طول عمر ایشان را مسألت می نمایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">