اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

التهاب بازار را چه کسی درمان خواهد کرد؟

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ب.ظ

در این چند روز قیمت دلار باز هم بالا کشید. وضعیت فروشگاه ها افتضاح است. در بعضی از مراکز خرید، مردم دیوانه وار به جمع آوری و ذخیره سازی کالا مشغول هستند. بعضی به صراحت می گویند خرید کالا مثل روغن و شکر و لوزام بهداشتی و ... عاقلانه تر از خرید سکه و دلار است چون ممکن است قیمت ارز و طلا نوسان پیدا کند؛ اما قیمت کالا دیگر پایین آمدنی نیست!

تب خرید در مردم، وضعیت تولید و عرضه را هم دچار چالش کرده و فضا را برای سوءاستفاده زالوصفتان و ابتلا به خود تحریمی مساعد ساخته است.

این مشکل فقط ریشه روانی دارد و نشأت گرفته از بی اعتمادی مردم به توصیه ها و سیاست های اقتصادی دولت است.

تا آن جا که من می دانم نهادهای متعدد امنیتی و نظامی بخش های ویژه و آموزش دیده ای در خصوص مدیریت بحران و جنگ روانی و مقابله با تبلیغات دشمن دارند. برایم سوال است که مجموعه متخصصین جنگ روانی با تمام تجربیاتی که دارند برای کنترل بحران روانی پیش آمده و تقابل با شایعات و ایجاد آرامش در جامعه چه تدبیری اندیشیده اند؟

نظرات  (۱)

  • مرد مُفرد
  • هیچی
    خیالت راحت راحت برادر
    مدیریت ها که دست شما و من نمی دن عزیز من

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">