اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

سپاه بابل، فراتر از ادعا

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۵۶ ب.ظ

جبهه فرهنگی فاطمیون استان مازندران به زودی مراسمی را با عنوان تجلیل مردمی از فرمانده رشید سپاه بابل در قدردانی از زحمات شجاعانه این فرمانده و مجموعه نیروهای سپاه در برخورد با بخشی از مفاسد اداری شورا و شهرداری بابل برگزار خواهد کرد.

بیانیه ای نیز از سوی این جبهه فرهنگی صادر شده که متن آن بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

"نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می‌کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه‌ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه‌ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید." مقام معظم رهبری

متن فوق، پاسخی صریح از مقام معظم رهبری است که بنا به درخواست معاون اول رئیس جمهور با موضوع برگزاری سمینار مبارزه با مفاسد اداری صادرگردید.

مطالبه رهبر معظم انقلاب از همه مسئولان، مبارزه قاطع با فساد است آن هم به گونه ای که نتیجه اش برا مردم قابل لمس باشد.

سال هاست که مدعیان زیادی با ژست های رسانه ای پرطمطراق، دم از مبارزه با فساد زده و چند صباحی بر طبل توخالی ادعاهایشان می کوبند. آنچه اما برای مردم باعث دلگرمی و مسرت بخش است برخورد مشهود و واقعی با مظاهر فساد به خصوص در حوزه عملکرد مسئولان است.

اقدام انقلابی اخیر سپاه بابل در پیگیری پرونده بر زمین مانده تخلفات مالی و اخلاقی بعضی از اعضای شورا و شهرداری بابل، چنان که پیداست، موجی از امید و قوت قلب را برای شهروندان و همه دوستداران انقلاب اسلامی رقم زد و خبر آن، کاخ های عنکبوتی صاحبان زر و زور و تزویر را به رعشه درآورد.

جبهه فرهنگی فاطمیون استان مازندران بر حسب وظیفه، تقدیر از زحمات فرزندان انقلاب و جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خصوص فرمانده رشید سپاه بابل را بر خود فرض دانسته و از درگاه خداوند متعال سلامت و توفیق بیش از پیش این عزیزان را خواستار است.

از مسئولان دستگاه قضا نیز انتظار می رود با برخورد قاطع با تخلفات و مفاسد اداری، خشنودی و باور مردم نسبت به سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش تقویت نمایند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

جبهه فرهنگی فاطمیون استان مازندران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">