اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پنج عضو شورا و یک ویلا؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ق.ظ

درباره نوع اتهام بازداشت شدگان شورای اسلامی! شهر بابل و یا افراد احضار شده مرتبط با این پرونده، شایعات عجیب و غریبی در حال انتشار است. آن چه مسلّم است موارد اتهامی عبارتند از مسائل مالی و اخلاقی؛ اما این که چه فردی و در چه سطحی مرتکب کدام یک از موارد اتهامی گردیده، اصلاً مشخص نیست و تا اتمام بررسی ها و صدور رأی دادگاه نمی توان به گمانه زنی ها اعتنا کرد.

این که گفته می شود پنج عضو شورای شهر بابل را در ویلایی همراه با یک نفر، دستگیر کرده اند از اساس دروغ است.

موارد اتهامی (عرض کردم اتهام نه جرم) هر یک از بازداشت یا احضار شدگان ممکن است متفاوت با دیگری باشد و به یقین می توان گفت هیچ فساد اخلاقی سازمان یافته ای رخ نداده است.

در این بین البته عده ای از چهره ها و گروه های سایسی و انتخاباتی تأثیرگذار در شهر با اعمال فشار درصدد تخفیف بعضی از موارد اتهامی مرتبط با همپالکی های خود هستند که انشاءالله با ایستادگی مراجع قضایی به  نتیجه ای نخواهند رسید.

ضمن توصیه به پرهیز از دامن زدن به شایعاتی که آبروی دیار مومنان را نشانه رفته و نیز پافشاری بر ضرورت برخورد جدی با هر یک از متخلفین در هر سطح کوچک یا بزرگ، معتقدم عدم اطلاع رسانه ای شفاف مسئولان مربوطه و کاهلی بعضی از روابط عمومی ها نقش اصلی را در یک کلاغ چهل کلاغ شدن نقل قول ها و ایجاد التهاب در فضای جامعه داشته است.

به همان میزان که برجسته سازی و مبالغه در موارد اتهامی اعضای شورا می تواند آبروی دارالمومنین را به بازی بگیرد، صیانت از اعتماد عمومی و پیگیری حقوق جامعه در تنبیه خاطیان نیز می تواند اعتبار مردم و مسئولان این دیار را تقویت نماید.

پیش بینی می شود به زودی شاهد تهاجم رسانه ای هواداران و وابستگان بعضی از دستگیر شدگان نسبت به نهادهای نظامی،امنیتی و قضایی و مظلوم نمایی و فرار به جلوی آنها باشیم که ان شاءالله با هوشیاری شهروندان دلسوز و متعهد به نتیجه ای نخواهند رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">