اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ضرورت تجلیل از سپاه بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ب.ظ

بعضی از اعضای دستگیر شده شورای شهر بابل برای خودشان باند و گروه و دار و دسته و رسانه و قلم به مزد و اسپانسر و شریک کلان و ... دارند. نگاه نکنید که دنباله های این افراد، این دو سه روز را گیج و منگ بودند و تکان نخوردند. دیر یا زود یا جوسازی و جنگ روانی، طلبکارانه بر سر نیروهای انقلاب ریخته و ندای مظلومیت سر خواهند داد.

در این راستا ضروری است نیروهای انقلابی شهرستان بابل و نیز ائمه جمعه و جامعه روحانیت مبارز با تمام وجود پا به میدان گذاشته و از عملکرد سپاه بابل در تقابل با برخی جرایم اداری دفاع نمایند. تجربه جنگ رسانه ای دشمن بارها به ما ثابت کرده که از منظر خودباختگان و فریبکاران، جای شهید و جلاد به راحتی قابل تعویض است.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که در این وانفسای انفعال بعضی نهادهای نظارتی، اقدام انقلابی و خیره کننده سپاه بابل در برخورد با بعضی از اعضای متخلف شورای اسلامی! شهر بابل، حرکتی امیدوارکننده و شورآفرین بود که کمترین ثمره آن تقویت اعتماد عمومی به نظام اسلامی و برقراری عدالت اجتماعی است. تجلیل از فرمانده و مسئولان اطلاعات سپاه بابل در واقع تقدیر از خادمان صدیق اسلام و انقلاب بوده و استمرار این نوع اقدامات جهادی و فساد ستیزانه را در پی خواهد داشت؛ هرچند این دوستان مستغنی از تعریف و تمجید دیگرانند، اما وظیفه نیروهای جبهه انقلاب در این خصوص قابل اغماض نیست.

در تقابل با اتهامات و مفاسد اداری و اجتماعی و ... هر فرد حقیقی و حقوقی، اصل بر رعایت عدالت است. این خطر به شدت محسوس است که عده ای از عناصر تصمیم ساز اصلاح طلب و اصولگرا بنا بر محاسبات انتخاباتی در حمایت از چهره ای خاص و حاشیه ساز، بنا را بر توجیه و کمرنگ سازی تخلفات بستگان و وابستگان خود بگذارند.

در این راستا مجدداً تأکید می شود که کمترین مطالبه شهروندان و دلسوزان بابل، مبتنی بر انحلال شورای شهر خواهد بود. عزل چند عضو و ادامه فعالیت اعضای دیگر نتیجه ای جز ادامه تنش ها و اصرار بر انتقام گیری ها و رو کم کنی های درون گروهی اعضای شورا نخواهد داشت. بماند که انحلال شورا، صرفه جویی در هزینه هایی غیرضروری را برای شهرداری بابل و مردم مظلوم دارالمومنین به ارمغان می آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">