اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

من هم از ایران خواهم رفت

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ق.ظ

فغانی داور ایرانی مسابقات جام جهانی فوتبال در مقابل دوربین با خانم نامحرمی دست داد و روبوسی کرد و بعد که احساس کرد ممکن است از طرف نهادهای نطارتی مورد شماتت قرار بگیرد گفت در صورت بازخواست، از ایران مهاجرت کرده و ساکن کشور سوئد خواهد شد. همین تهدید او باعث شد که دیگر کسی کار به کارش نداشته تا بتواند یک بار دیگر در مقابل دوربین پخش زنده سیما، حکم شرعی ممنوعیت داوری زنان در مسابقات ورزشی مردان را مورد تمسخر قرار داده و متلکی جانانه نثار نظام و مسئولان نماید.

محید یاسر در برنامه ای با همراهی علی انصاریان خطوط قرمز و هنجارهای مورد قبول جامعه را به بازی گرفت و وقتی دید که هوا پس است عنوان کرد که ممکن است به آمریکا مهاجرت کند. او می دانست مسئولان از ترس شکل گیری حسینی دیگر، خفقان خواهند گرفت و دیگر کاری به کارش ندارند.

این روزها رضا صادقی هم که دیگر حرف جدیدی در عرصه هنر و موسیقی برای گفتن ندارد در صفحه شخصی خود از احتمال ترک کشور سخن گفته و نامش را در سطح رسانه ها مطرح کرده تا یک بار دیگر منت کشی ها و ناز خریدن ها را شاهد باشد. 

به فکرم رسیده حالا که دادگاه عزمش را جزم کرده تا با فشار امام جمعه ای جو گیر که به رفتارها و مواضع ضد و نقیض شهرت دارد یا فلان مدیرکل مرفه و خوش نشین پرونده ای را به ضرب و زور برای من و چند نفر دیگر از بچه های حزب اللهی منتقد، دست و پا کرده و در این راستا با توجه به عدم کفایت ادله، حقوق اولیه ای چون ماده 54 قانون و نیز حق انتخاب وکیل را نیز سلب نماید اعلام کنم که قصد خروج از کشور را دارم شاید که به خیال خام من دست از سرم بردارند!

از این رو خواهشمندم دوستانی که می توانند خروج مرا جهت اقامت در یمن و کربلای صعده، هماهنگ کنند لطفاً راهنمایی خود را از این حقیر دریغ نورزند. مردم مقاوم یمن این روزها مظلومیت و غربت اما مردانگی و ایستادگی پای اسلام و مکتب حق را با همه وجود به نمایش گذاشته اند.

خوب است آدم به جای آن که وقتش را پای توجیه خبط و خطای مسلمان نماها گذاشته و یا انرژی اش را صرف این کند که به مردم بفهماند خبط و خطا و زیاده خواهی و رانت خواری و دست درازی و نامردی و ... بعضی آقایان را به پای اسلام و انقلاب و ولایت و راه شهدا ننویسند و بعد درست از همین افراد تهمت و افترا بشنود و راهی دادگاه و ... شود جانش را کف دست بگیرد و برای اسلام حقیقی ولو با دست خالی به جنگ با یزیدیان دوران برود.

دعا کنیم مردم یمن در این مصاف نابرابر به پیروزی برسند و بعدها که دولت اسلام را برپا کردند به مسئولانی مبتلا نشوند که میز و فیش حقوقی شان را برتر از خدا و پیغمبر می دانند.

نظرات  (۱)

  • گرافیک مستر
  • چرا ؟××!
    دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ، سپاس .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">