اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

جوالدوز!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ

شب جمعه گذشته، سردار سعید قاسمی در حضور مردم و امام جمعه شهرستان بابل سخنان انتقادی تندی نسبت به عملکرد اقتصادی و سیاسی دولت و مجلس بیان کرد.

فردای آن روز امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه به انتقاد صریح و بی سابقه از دولت و مجلس پرداخت که بازتاب آن در اغلب رسانه ها مشهود بود.

این اتفاق، ضرورت مصاحبت چهره های تأثیرگذار جامعه و صاحبان تریبون با نیروهای خط شکن انقلاب جهت استمرار مواضع دشمن شکن و نفاق ستیز را گوشزد می نماید.

مردم ما البته واقف هستند که فضای آزاد انتقاد نسبت به مسئولان از برکات نظام جمهوری اسلامی است. امیدوارم مسئولان نیز به این امر واقف و ملتزم بوده و همان طور که خود را در بیان انتقاد نسبت به دیگران محق می دانند، تحمل انتقاد دیگران را نیز داشته و از بستن دهان منتقدان به خصوص طلاب و جوانان حزب الله از طریق اعمال فشار بر نهادی قضایی و امنیتی پرهیز نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">