اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاشیه ای بر پاسخ رئیس‌کمیسیون‌امنیت‌ملی به امام جمعه بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ق.ظ

حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که خود از امضا کننده‌های سوال از رئیس‌جمهور است، در توییتی نوشت: "متاسفم به حال آن آخوندی که صحبت‌هایش علیه نمایندگان مصداق انحطاط اخلاقی است. نفهمیده سخن گفتن بلای جان ایران امروز است."

باید به جناب فلاحت پیشه عرض کرد که وقتی امضایت را از پای درخواست سوال از رییس جمهور پس می گیری یعنی اقرار کرده ای که از ابتدا امضایت از سر نفهمی بود وگرنه رییس مهم ترین کمیسیون مجلس نباید اینقدر از اوضاع مملکت بی اطلاع باشد که نادانسته پای برگه درخواستی را امضا بزند و بعد ظرف یکی دو روز نظرش با لابی پشت پرده دولت عوض شود که اگر چنین باشد هم این بی خبری و اقناع زودهنگام باز از سر نفهمی است. در ضمن امام جمعه بابل نماینده ای را مورد لعن قرار داد که امضایش را به خاطر "کاسب کاری" پس گرفته است حالا چرا جنابعالی خودت را مصداق این عبارت دانسته ای یادآور همان مثلی است که می گوید ضمیر، مرجعش را پیدا می کند یا این که فحش را اگر روی زمین بیندازی صاحبش می آید و برش می دارد!!

شما همان فلاحت پیشه ای هستی که از سر نفهمی ادعا کردی دیدار علی لاریجانی با حسنی مبارک با اذن رهبری صورت گرفته و اندکی بعد با تذکر مقام معظم رهبری مجبور به عذرخواهی و تکذیب این ادعای من در آوردی و چاپلوسانه ات شدی.

این که یک  نماینده در سطح ریاست مهم ترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی این قدر نفهمی به خرج می دهد مصداق انحطاط اخلاقی است!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">