اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

ارباب تنگه ها!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ب.ظ

چند سال پیش برای پیگیری کار یکی از طلاب عدالتخواه، به دادگاه ویژه روحانیت تهران در زعفرانیه رفته بودم.

قاضی پرونده، روحانی با سواد و اهل دلی بود به نام حاج آقا نصرت آبادی که وقتی فهمید نویسنده آثاری در حوزه دفاع مقدس هستم محبتش به این حقیر بیشتر شد و تا فرصتی پیدا می کرد با صدای بلند مرا می خواند تا باز هم دقایقی درباره خاطرات دفاع مقدس همکلام شویم.

در اثنای صحبت، مرد میانسالی وارد اتاق قاضی شد. او بازنشسته ارتش بود و در حال حاضر در زندان اوین مشغول به کار شده بود. او هم وقتی فهمید دست به قلم و زبانی به سخن دارم گفت من مدتی راننده شهید صیاد شیرازی بودم. از طرف من این خاطره را برای مردم بازگو کن: صیاد شیرازی همان وقت که فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود، نیاز به وامی بیست هزار تومانی داشت. اگر اراده می کرد این پول را بدون نوبت به او پرداخت می کردند؛ اما صیاد مثل همه کارکنان ارتش، مثل همه آنهایی که درجات پایین نظامی داشتند در صف متقاضیان وام ثبت نام کرد و ایستاد تا وقتی که نوبتش رسید و وامش را دریافت کرد.

پنجم مرداد است و سالگرد عملیات مرصاد و حماسه آفرینی سپهبد علی صیاد شیرازی که خار چشم دشمن بود. حیفم آمد این خاطره را مکتوب نکرده و به دست خوانندگان اشک آتش نرسانم.

راستی، این روزها همه جا حرف از "تنگه" است! تنگه باب المندب با رشادت بسیجیان یمن بسته شد. شاید کار به جایی برسد که تنگه هرمز و تنگه های دیگر را هم بر روی دشمن ببندیم. الله اعلم.

خوب است این روزها دشمن یک بار دیگر خاطره عملیات غرورآفرین مرصاد را مرور کند. لشکر فریب خورده منافقین با پشتیبانی همه جانبه اجانب، جاده های قصر شیرین و سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب را پیمود تا به زعم خودش کرمانشاه و همدان و بعد هم تهران را تسخیر کند.

تنگه چهار زبر (مرصاد) اما کمین گاه ارتش حزب الله بود و وعده گاه خروش اصحاب آخرالزمانی حسین علیه السلام بر غبار پراکنی زودگذر دشمن که راه را بر زیاده خواهی ها و توهمات متجاوزین سد کرد و سرنوشت اوهام منافقین بدتر از کفار را به زباله دان تاریخ گره زد.

رمز موفقیت ما در مقابل دشمن اما وجود سربازان دلداده و عاشق پیشه ای چون علی صیاد شیرازی است که برای چنگ اندازی به سفره دنیا پشیزی ارزش قائل نبوده و خوان آسمانی اباعبدالله علیه السلام را بر همه قیل و قال های مادی دنیا ترجیح می دهند.

دشمن اگر می خواهد عیار ایمان و شور حماسه مردم این مرزوبوم را محک بزند به جای معدود آقازاده ها و ژنهای خوب و از ما بهتران همیشه طلبکار، به انبوه فرزندان پاک این سرزمین چشم بدوزد که بی هیچ توقعی، آماده جانفشانی و سر بازی در راه اسلام و میهن اسلامی شان هستند. کوچه پس کوچه های دمشق و حلب و نبل و الزهرا و ... با راه و رسم تربیت شدگان مکتب خمینی و خامنه ای به خوبی آشنا هستند.

ایران اسلامی، تنگه مرصاد چپاولگران عالم است که پوزه زیاده خواهان و جهان خواران خون آشام را به خاک می مالد.

ما در ره عشق، نقض پیمان نکنیم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">