اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آه، سلام حضرت ماه

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۶ ق.ظ

با این که همیشه از شلوغی فراری هستم سال گذشته اما درست همچین روزهایی آن قدر دلم هوایی شد که لطفی شامل حالم شود و زائر آستان امام رئوف بشوم.

اولین بار بود که سالروز ولادت آقا را در مشهد می گذراندم. هیچ توصیفی نمی خواهم برای درک لذت آن روزها و آن ساعات به کار ببرم. بعضی شیرینی ها را فقط باید به کام خود نگاه داشت و هر از گاه طعم آن را در خلوتی مرور کرد.

آن جا بود که عهد کردم هر سال ایام ولادت را در مشهد باشم که نشد! یعنی همین اولین سال، درد کمر چنان عود کرد و مرا از پای درآورد که به رغم تهیه مکان، مجبور به لغو سفر شدم. می گذارم به پای بی توفیقی خودم و الا کرم آقا که تمامی ندارد.

دست بر سینه از راه دور، سلام به محضر سلطان عشق، علی بن موسی الرضا

آنهایی که این ساعات را در مشهد حضور دارند دخیل ارادت ما را به پنجره فولاد عشق آقا گره بزنند.


نظرات  (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">