اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

پیش از دستبوسی!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ق.ظ

چنان دم از وحدت می زنند که انگار تا به حال منتقدان دولت شمشیر را از رو بسته و در راه اهداف و برنامه های دولت سنگ اندازی می کردند که اگر احیاناً کس یا کسانی این چنین می کردند، قطعاً عملی خیانت بار را مرتکب شده اند؛ اما نباید فراموش کرد که قاطبه منتقدان دولت صرفاً در مرحله نقد و نظر به بیان دیدگاه های مخالف خویش می پرداختند که این امر هیچ منافاتی با مقوله وحدت ندارد.

این وسط نکته ای که نباید فراموش شود این است که هر نوع وحدتی در بین مسئولان و مردم به یقین باید مبنا و محوری داشته باشد که این مبنا و محور، سلیقه و برنامه های فرهنگی اقتصادی و سیاسی غربگرای دولت نیست و اگر قرار است نقطه ای به عنوان مرکز وفاق و اتحاد دولت با سایر مسئولان و مردم شمرده شود این نقطه تنها و تنها معطوف به دیدگاه ها و مطالبات مقام معظم رهبری است نه چیز دیگر.

دولت چنان چه تمایل به تحقق وحدت در سطح مردم و مسئولان دارد باید "در عمل" نشان دهد که نسبت به خواسته ها و خط و مشی تعیین شده مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف تعهد دارد ولاغیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">