اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حاشیه ای بر قتل یکی از اوباش در زندان

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ب.ظ

یک شرور حرفه ای توسط جمعی از اوباش در زندان به قتل رسید.

تصاویری از قاتلین او در زندان در حالی که قمه ای نیز به دست داشتند و در مقابل دوربین، رجز می خواندند به وسیله تلفن همراه یکی از زندانیان ضبط شد و در شبکه های مجازی منعکس گردید.

خیل عظیم حامیان یا مخالفان شرور مقتول، ویدیوهایی از رجزخوانی های خود خطاب به یکدیگر ثبت و ضبط و منتشر می کنند.

نیروی انتظامی اخطار داد که با این رجزخوانی ها که تصویر امنیت جامعه را مخدوش می کند، برخورد خواهد کرد.

انواع و اقسام تحلیل های فرهنگی و اخلاقی و اجتماعی و سیاسی پیرامون حواشی این رجزخوانی ها و رو کم کنی ها همچنان در فضای مجازی در حال انتشار است.

من اما ذهنم درگیر سوال دیگری است. هر مجرم یا متهمی موقع ورود به زندان حسابی مورد تفتیش قرار می گیرد تا مبادا اقلام ممنوعه را در قسمتی از بدن خود مخفی کرده باشد. این که می گویم حسابی، یعنی هر جور که فرض کنید، درست است و حق دارید! حالا وسط این همه شرور زندانی، گوشی موبایل چه می کرد و چه طور به دست زندانیان رسید، پرسشی است که مسئولان امور زندان ها باید پاسخ گوی آن باشند. فلسفه زندان لااقل برای اوباش شرور و امنیت ستیز، علاوه بر تنبیه و تنبه احتمالی، منع ارتباط آنان با همفکران شان به منظور جلوگیری از استمرار شرارت ها در سطح جامعه است.

با این وصف از مرزهای رسمی کشور هم میتوان به همین شکل کالای قاچاق وارد کرد.

تکمیلی: امروز خبری خواندم که ظاهراً قرار است تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص امنیت زندان ها وزیر کشور را مورد سوال قرار بدهند که جای تقدیر دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">