اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تبریک به افسر پرافتخار جنگ نرم

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ق.ظ


اواسط ماه مبارک رمضان بود که مطلع شدم برادرم آقا محمدعلی رضاپور به عنوان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مازندران انتخاب شده است.

محمدعلی رضاپور را حدود یک دهه است که می شناسم. به عنوان کسی که چهره های مختلف فرهنگی را از نزدیک دیده و محک زده است ادعا می کنم امثال محمدعلی را باید جزو نوادر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانست. او جوانی خوش فکر و پرجنب و جوش است که رشد اجتماعی خود را نه از باب سفارش و توصیه و رانت از ما بهتران، که مرهون هوش سرشار و تیزبینی های خاص و عملکرد درخشان خودش است. محمدعلی یک نابغه فرهنگی است که به امور ریز و درشت جریان های هنری و فرهنگی در عرصه های داخلی و بین المللی اشراف کامل دارد. او از آن دست صاحب نظرانی است که با یکجا نشینی مشکل دارد و آمیزه فکر و عمل را با هم به نمایش گذاشته و همواره از شعارزدگی و انفعال گریزان است. به زبان ساده تر باید گفت محمدعلی رضاپور، به اندازه چند نفر فکر می کند و به اندازه چند نفر از اعضا و جوارحش کار می کشد. او در تقابل با هجمه شبیخون فرهنگی دشمن، جریان ساز بوده و هیچ گاه در حالت تدافعی باقی نمی ماند.

ویژگی های این طلبه جوان مازندرانی در امور تبلیغی و منبر، اجرای برنامه های سحرگاهی سیمای تبرستان، قلم و آثار ادبی، ارائه تحلیل های سیاسی و اجتماعی، شهامت و صراحت لهجه، میدان داری درعرصه مجازی، فعالیت و ارتباط تربیتی تخصصی در حیطه نوجوان و ... منظومه ای جذاب از شخصیت یک جوان مومن و آگاه و هنرمند انقلابی خستگی ناپذیر را به عنوان شاهنامه پرافتخار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ترسیم نموده است.

انقلاب اسلامی برای آن که در عرصه های فرهنگ و هنر و ... جایگاه حقیقی خود را بازیافته و معارف و مبانی اندیشه دین در حوزه های مختلف را به منصه ظهور برساند، نیازمند شناسایی چهره های پرتوانی چون محمدعلی رضاپور و میدان دادن به امثال اوست. پویایی جبهه تفکر و فرهنگ انقلاب، منوط به حضور مدیران لایقی است که ورای ادعا و ارتباط و گرایش های سیاسی و ... فهم درستی از شرایط موجود و وضعیت مطلوب داشته و بی هیچ تعارف و واهمه و رخوتی، انگیزه جهاد بی وقفه در راه تبیین آرمان های مکتب آسمانی اسلام در وجوشان موج بزند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">