اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

امام جمعه باید با ظرفیت باشد

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ

رهبر معظم انقلاب را ببینید. همین ماه رمضان امسال، دانشجوی هتاک هم توانست مقابل ایشان بایستد و حرف های بعضا مزخرفش را بی واهمه بیان کند.

امام جمعه ای که خودش را نماینده رهبر در یک شهر می داند باید از این شیوه پیروی کند.

این که یک امام جمعه فقط تمایل به شنیدن به به و چه چه داشته باشد و به خاطر نقد دلسوزانه چند نفر از بسیجیان و طلاب انقلابی نسبت به خود یا داماد و سایر بستگان و منتسبانش بخواهد که زمین و زمان را به هم بدوزد تا منتقدان را به دادگاه کشانده و به خیال خام خود دهانشان را ببندد کاری بچه گانه و عبث است که جایگاه منتسبان به دستگاه ولایت را در منظر عموم تخریب می نماید.

جالب آن که این فرد از سر دو رویی و نفاق شهامت نداشته باشد حرفش را رک و صریح بیان نموده و با تکذیب پیاپی این فشار قضایی و امنیتی، شخصیتی دوگانه و بزدلانه از خویش به نمایش بگذارد. منتقد، دشمن نیست و انتقاد، تضمینی برای حرکت در مسیر اصلاح امور است. نمی شود سال ها از احکام امر به مروف و نهی از منکر گفت و در مقام عمل، تحمل شنیدن آن را از زبان و قلم دیگران نداشت.

یک نکته را هم باید یادآوری کرد که دست و بال بچه های حزب اللهی در مواجهه با معدود چهره های خامی که با رفتارهایی این چنین، چهره نظام را مخدوش می سازند، بسته نیست؛ در این خصوص خبرهای خوبی در راه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">