اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خبری تأسف بار از رفتار یک مأمور خاطی شهرداری بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ق.ظ

اخبار این روزها اعم از شخصی و اجتماعی و سیاسی به اندازه کافی، فرصت سوز و دغدغه آفرین و گاه نگران کننده است که انسان را مجاب میکند از کنار خبرهای نه چندان مهم به سادگی عبور کند.

اما از دیروز عصر که این خبر را در کانال های مجازی بابل خواندم هر چه تلاش کردم نتوانستم خودم را متقاعد کنم که به سادگی و بی عاری از کنارش گذر کنم. اصلاً این خبر را نمی توان کم اهمیت دانست که به نص کلام مولا، دق کردن و مردن برای آن نیز رواست. اگر به خاطر سر بر کردن یک درخت می توان فریاد کشید و زبان به اعتراض گشود این جا اما باید نعره برآورد و خون گریست.

خبر اولی که خواندم به نقل از مهندس مقیمی(عضو شورای اسلامی شهر بابل) در کانال بابل نوین:

"شهر و شهرداری چاله میدان نیست! دست درازی به ناموس مردم را هرگز نمی بخشم. قانون هیچ وقت نمی گوید مردم را کتک بزنید. این چه برخوردی است که با مردم دارند؟"

خبر دست درازی به ناموس مردم، هر انسان آزاده و با غیرتی را سر جای خود میخکوب می کند. ماجرا را در فضای مجازی پیگیری کردم.

در مطلب دیگری باز هم به نقل از مهندس مقیمی در جلسه شورای شهر که توسط یکی از خبرنگاران منتشر شد، خواندم: "نیروی خاطی شهرداری باید اخراج شود. کجای قانون اجازه می دهد که مامور شهرداری ناموس مردم را کتک بزند؟!!" در ادامه همان مطلب، تاجداران عضو دیگر شورا نیز بیان داشت: "رفتار مامورین شهرداری در خیابان شهید صالحی قابل دفاع نبود. اجازه نمی دهم از حریم اخلاق خارج شوند."

ظاهر امر نشان از صحت این خبر تأسف بار و ننگ آور دارد.

عجیب است که برخی دیگر از اعضای شورای شهر موضعی در این خصوص نداشتند. شخصاً بنا بر تجربه، امیدی به تکان خوردن حسّ انسانیت و تدین بعضی از چهره های صاحب نفوذ شهر نیز ندارم. بنابراین از دو سید بزرگوار عضو شورای اسلامی شهر بابل تقاضا دارم به اقتضای خون غیرتی که در رگ های ذریه امیرالمومنین علیه السلام جاری است انشاءالله تا دفاع کامل از حق مظلوم، آرام نگرفته و به مسئولان و مردم نشان بدهند که بی اخلاقی و حرمت شکنی، در جامعه دینی جایگاهی ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">