اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

شهرداری ها به خودشان بیایند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۴۴ ب.ظ

خبر درگیری ماموران سد معبر منطقه پانزده تهران با عوامل انتطامی را که شنیده اید.


"رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر توهین به ماموران پلیس به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید گفت: علاوه بر فحاشی و توهین به ماموران پلیس، انتشار این فیلم در شبکه‌های معاند و غیرمجاز نیز از جمله جرائم ماموران سد معبر شهرداری منطقه 15 بود که این موضوع نیز در دست بررسی است."

بارها در سطح کشور اخبار درداور و عجیبی درباره نوع برخورد بعضی از کارکنان واحد سد معبر شهرداری با مردم و دستفروشان که از اقشار ضعیف جامعه هستند منتشر شده است. مطمین باشید خیلی از این دست اخبار هم جایی ضبط و منتشر نشده است.

فراموش نکنیم در ساحت جمهوری اسلامی عملکرد هر مجموعه ای خواه ناخواه تبعات فرهنگی نیز به دنبال دارد. مردم ضعف در عملکرد مسیولان و ناتوانی در خدمت رسانی را به پای نظام گذاشته و توفیق و سربلندی نهادها و ادارات را هم به پای نظام و تقویت اعتبار آن می نویسند.

به نظر لازم است شهرداری ها ملزم شوند در به کار گیری و استخدام عناصر مرتبط با سد معبر که پیشاهنگ اعتبار شهرداری ها در مواجهه با مستضعفان و ولی نعمتان جامعه هستند مولفه های فرهنگی و اعتقادی را اصلی خدشه ناپذیر در گزینش نیروها بدانند.

به راستی استیلای کدام نگاه در شهرداری هاست که منجر به بهره گیری از بعضی نیروهای لاابالی و بی فرهنگ در بعضی مجاری اداری شده و تجری آنان را به حدی می رساند که از درگیری خود با ماموران پلیس هم ابایی نداشته و به تهیه فیلم از صحنه های آن می پردازند؟

جالب و البته دردناک است که همین شهرداری با همین نگاه غلط حاکم بر آن متولی بخش قابل ملاحظه ای از فعالیت های فرهنگی جغرافیای خدماتی خود نیز قرار دارد؛ یعنی همان مثال قدیمی گندیدن نمک!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">