اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

جنایت و مکافات!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

ساعتی پس از طلوع آفتاب صبح پنج شنبه، خبر قتل دو جوان ۲۵ و ۳۵ ساله در یکی از روستاهای بابل در همه کانال ها و گروه های مجازی این شهر منتشر گردید.

حتی اگر اعضای کانال های تلگرامی بابل را منحصر به مردم این شهرستان بدانیم کمتر گروه بابلی را می توان سراغ گرفت که از دیگر شهرهای استان و کشور در آن حضور نداشته باشند.

کمتر از بیست و چهار ساعت بعد از وقوع این جنایت، نیروی انتظامی موفق به دستگیری عوامل دخیل در قتل دو جوان شد که انتظار می رود خبر آن با همان شدت و حدتی که شاهد انتشار خبر تلخ جنایت بودیم، در گروه های مجازی بازتاب داشته باشد.

فراموش نکنیم که احساس ناامنی، بدتر و خسارت بارتر از خود ناامنی است و بار روانی آن تبعات جبران ناپذیری به دنبال دارد؛ چونان که وقتی از امام حسن مجتبی علیه السلام درباره فقر سوال کردند پاسخ داد:بدترین نوع فقر، احساس فقر است.

از آن جا که به طور معمول صاحبان تریبون عادت به تشکر در ازای موفقیت ها ندارند بر خود لازم می دانم از سرعت عمل نیروی انتظامی شهرستان بابل در پیگیری پرونده این قتل دلخراش و دستگیری عاملان جنایت تقدیر نموده و البته به مسولان دادگستری یاداور شوم که سرعت عمل و قاطعیت در محاکمه مجرمان، تصویری خوب، سازنده و امیدوارکننده از صلابت و عدالت نظام جمهوری اسلامی در اذهان عموم به جا خواهد گذاشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">