اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اعلام حمایت جمعی ازمردم شهرستان بابل از مواضع انقلابی آیت الله توکل

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که شبیخون فرهنگی دشمن از در و دیوار، به ساحت باورهای دینی و ملی مردم این مرزو بوم هجوم آورده ودر قالب "نفوذ فرهنگی"، در صدد رخنه در پیکره ایمانی ملت مسلمان کشورمان است.

کیست که نداند "اندلس" سازی از ایران اسلامی، هدف غایی این حمله ناجوانمردانه فرهنگی است؟

نفوذ دشمن در اندیشه فرهنگی بعضی از مسئولان را باید در میزان پایبندی آنان به آموزه ها و احکام دین جستجو کرد. عده ای گمان می کنند که چند قدم عقب نشینی در برابر تهاجم فرهنگی غرب می تواند چند صباحی خطر اصلی دگرگونی در باورهای اعتقادی را به تأخیر بیندازد. غافل از آن که هیچ فرهنگی به طور ناگهانی دچار تحول و تغییر نشد بلکه به شیوه ای نرم و نامحسوس تار و پود آن زیر و رو گردید.

در این راستا باید تأکید داشت که هر عنصر فرهنگی که به ابزاری برای دگرگونی باورهای اعتقادی جامعه در جهت اهداف ضد دینی دشمن تبدیل شود، در خدمت به ناتوی فرهنگی اجانب محسوب خواهد شد.

موضع قاطع مجتهد انقلابی و عالیقدر، حضرت آیت الله توکل، نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خصوص مخالفت با کنسرت های مختلط و مروّج لاابالی گری و اشاعه دهنده منکر، در دوره ای که بعضی ها گمان می کنند سکوت در مقابل زیاده خواهی های دشمن، نوعی تسامح و جاذبه برای خود – به نام دین – است، حرف دل همه دلسوزان انقلاب و اسلام عزیز است که تا کنون برای تحقق احکام شرع از هیچ گونه جانفشانی دریغ نورزیده اند.

آن گونه که حضرت امام رحمةالله علیه فرمود: "ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم"؛ باید تأکید نمود که مخالفت با کنسرت های مبتذل، نه به معنای مخالفت با موسیقی که به منظور پاکسازی ساحت هنر از هرگونه خودباختگی و گرایش به انحطاط و نیز دستیابی به هنر فاخر و زلال و فطری است که واسطه ای برای رشد فکری و غنای فرهنگی جامعه محسوب می شود.

فراموش نکنیم که "تغافل نسبت به حق" و "بی اعتنایی به واقعیت ها"، انگیزه پنهان دشمن برای به خدمت در آوردن هنر در جهت استثمار فکری جوامع بشری است. وقتی می توان نعمت خدادادی هنر و اندیشه را در راه کمال و سعادت و بیداری بشریت به کار بست اصرار بر گرایش به ابتذال و انحطاط و غریزه گرایی در لوای هنر، چه هدفی را دنبال می کند؟

امت حزب الله و شهیدپرور دارالمومنین بابل ضمن قدردانی مجدد از آگاهی بخشی و تلنگر دینی و انقلابی استاد برجسته و فرهیخته حوزه علمیه قم حضرت آیت الله توکل، از مدیران و سیاست گذاران عرصه فرهنگ و هنر انتظار دارند با نگاه به قله های رفیع انسانی از انفعال در برابر هیاهوی تبلیغی جبهه غفلت و وادادگی، اجتناب ورزیده و حرکت مستمر به سمت هنر متعهد و متعالی را در چشم انداز رسالت خود ترسیم نموده و پیراستگی عرصه فرهنگ از غبار لودگی و آلودگی را همواره خدمتی سازنده و ماندگار بدانند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

جمعی از بسیجیان و امت حزب الله شهرستان بابل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">