اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

راز فاصله ما با حال و هوای دهه شصت!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ب.ظ

رهبر معظم انقلاب امروز (بیستم فروردین 97) با جمعی از مسئولان نظام دیدار داشتند و با یادآوری روحیه انقلابی و خدمتگزارانه حاکم بر مدیران کشور در دهه 60، خطاب به مسئولان خاطرنشان کردند: "آیا آن احساسات و رفتارهای تحسین‌برانگیز را به یاد دارید؟ آیا آن بی‌اعتنایی به مال دنیا و اهتمام به خدمت را به‌یاد دارید؟ اشکال کار این است که گاهی آن ارزشها فراموش می‌شود."

همه کسانی که سال های سرشار از معنویت دهه شصت را به خاطر دارند خوب می دانند که درآن دوران طلایی که روح ایثار و سلحشوری در همه مردم و البته مسئولان به چشم می آمد، تقوا، معیار و ملاکی مهم برای انجام مسئولیت های اجتماعی و خدماتی و سیاسی در سطح جامعه بود.

الان شاید گاهی احساس بشود که بعضی از ما مردم و البته مسئولان به دلیل گرایش افراطی به مادیات و محور دانستن این دنیای فانی از تقوای الهی فاصله گفته اند. امروز مقام معظم رهبری ریشه بروز این معضل را نیز بیان فرموده و راه حل آن را ارائه دادند:

«تقوا» و «اجتناب از گناه، خیانت و دنیاطلبی» که عامل ایستادگی، و برای مسئولان از اوجب واجبات است، در گرو تقویت ارتباط با خداست".

خدا را گم نکنیم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">