اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

عدالت فقط صدور حکم نیست

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ

دیوان عدالت اداری با صدور حکمی دریافت آبونمان در قبوض گاز مصرفی را خلاف قانون اعلام کرد. شرکت ملی گاز ایران تا مدت ها زیر بار اجرای این قانون نرفت. با تهدید و فشار دیوان و البته مطالبه گری افکار عمومی، سرانجام ردیف آبونمان از قبض گاز خانوارها حذف شد و در عوض همان مبلغ به بهانه دیگری از مشتریان دریافت گردید.

دیوان عدالت اداری دوباره به صحنه آمد و این اقدام جدید شرکت که در واقع دور زدن قانون بود را نیز تخلف و ممنوع دانست و شرکت مذکور را محکوم به استرداد مبالغ دریافتی به مشترکان نمود.

این حکم هنوز عملی نشده است.

نمی دانم چرا وقتی پای صاحبان قدرت و دولتی ها به دادگاه باز می شود اجرای قانون این طور با معطلی و فراز و نشیب مواجه می گردد. خوشمان بیاید یا نه این ضعف را باید به پای متولیان امور عدلیه بنویسیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">