اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بانوان در سنگر مقاومت

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

پیام حضرت آیت الله توکل نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به همایش دختران چادری

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛[احزاب/۵۹]

یکی از بدیهی ترین رویکردهای فطری بشر در اعصار مختلف، حفظ حجاب و حریم شخصی است که به گواه تاریخ، اغلب انسان ها به خصوص بانوان بر اساس گوهر پاک وجودی خود، صیانت از ارزش و شخصیت خویش را در رعایت این اصل مهم فطری می دانسته اند.

مکتب نورانی اسلام به عنوان آیین احیاگر فطرت ها، با تعیین چهارچوب و محدوده حجاب مطلوب شرع، ضمن توجه به حقوق فردی و اجتماعی بانوان، بر ضرورت حفظ حریم این ریحانه های ارزشمند عالم خلقت تأکید ورزیده و مردان را به رعایت ادب و احترام به شئون و مقام بلند مرتبه زن توصیه نموده است.

امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زنان و دختران پاک دامن این سرزمین ضمن حضور آگاهانه در عرصه های مختلف اجتماع و درخشش چشمگیر در زمینه های علمی و فرهنگی و هنری و ...، ساحت قدسی شخصیت خویش را از گزند رویکرد تاجرانه فرهنگ غرب به زن، مصون نگاه داشته و افتخار دارند که به جهانیان نشان دهند دختر مسلمان ایرانی، کالا نیست و قدر و منزلت سترگ او تعظیم و احترام همگان را همواره به دنبال داشته و خواهد داشت.

تلاش حقیرانه رسانه های معاند در سال های اخیر مبنی بر زدودن حجاب و فرهنگ عفاف از جامعه اسلامی نیز به خوبی ثابت می کند که امروز حجاب دختران مسلمان، نه فقط پوششی به منظور حفظ حریم که نمادی از سنگر مقاومت بانوانی است که در خط مقدم مقابله با شیاطین، عَلَم جهاد فی سبیل الله را بر دوش کشیده و با پیروی از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تا آخرین نفس از جبهه حق و مکتب حقیقت دفاع می نمایند.

درود خدا بر دختران پاک و مومن و نجیب این سرزمین که عمل به کتاب خدا را بر انفعال و خودباختگی در مقابل هجمه تبلیغاتی دشمنان اسلام ترجیح داده و در هر شرایطی، حجاب اسلامی، این پرچم رفیع شعائر دین را برافراشته نگاه می دارند.

ضمن تقدیر از مجموعه خادمین فرهنگ حجاب و عفاف و برگزارکنندگان این همایش مهم و سازنده، عموم مسئولان و فعالان عرصه های فرهنگ و هنر و اندیشه را به روشنگری و نشر هر چه بیشتر آموزه های مکتب وحی در راستای تبیین فلسفه حجاب و کرامت زن دعوت نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای جهادگران این جبهه دشمن شکن فرهنگی مسئلت می نمایم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سید رحیم توکل/ قم 20/12/1396

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">