اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نام میدان انتفاضه بابل را تغییر دادند

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ق.ظ

با تصویب شورای اسلامی! شهر بابل نام میدان انتفاضه این شهر به نام بهارنارنج تغییر پیدا کرد و در عوض خیابانی بسیار کوچک در مرکز شهر (حدفاصل میدان 17شهریور تا تقاطع آیت الله سعیدی) انتفاضه نام گرفت. باعث و بانی این مصوبه غلط همان کسانی هستند که پیش از این تلاش داشتند نام بلوار شهید یاسینی بابل را به بهارنارنج تغییر دهند.

این که برای اعضای شورای شهر بابل درجه اهمیت نام بهارنارنج بالاتر از اهمیت انتفاضه مردم فسلطین و خط و مشی انقلابی نظام اسلامی ایران در مبارزه جهانی با صهیونیسم خون آشام قرار دارد نکته ای عجیب و غیرقابل تصور نبوده است.

نکته عجیب فقط سکوت بزرگانی است که جز امضای لوح تقدیر و پیام تشکر، تأثیر دیگری در رویکردهای متفاوت شهرداری و شورای شهر بابل در عرصه فرهنگ، در دو سال اخیر نداشته و ناخواسته زمینه تجرّی و جسارت بدخواهان به مبانی اعتقادی امام راحل و آرمان های شهدا را فراهم آورده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">